AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 På en rar måte gikk det opp for meg at det kommer til å gå bra. Jeg er ja skje alene, men likevel ikke. Vi er venner, vi møtes, vi prates, men vi er ikke kjærester lenger. Det knuser hjertet mitt at jeg ikke klarte å gjøre han lykkelig og han ikke klarte å holde på disse kjærestefølelsene. Jeg så jo det var det vanskeligste han gjorde og, da han tok praten. Men det gjør vondt likevel. Men det kommer til å gå bra! Matlysten er fortsatt ikke tilstede. Jeg spiser to knekkebrød om dagen, et om morgenen og et om kvelden. Foreløpig vekttap er ca 20 kg. Jeg må ta grep. Jeg bare vet ikke hvordan. Alt jeg prøver å spise går rett gjennom meg. Vet ikke hva jeg vil med dette, eller hvem jeg skriver til. Men er lettere å skrive anonymt enn å ta det med venninner. Rart det der. Anonymkode: 8fcc7...4af
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en rar måte gikk det opp for meg at det kommer til å gå bra. Jeg er ja skje alene, men likevel ikke. Vi er venner, vi møtes, vi prates, men vi er ikke kjærester lenger. Det knuser hjertet mitt at jeg ikke klarte å gjøre han lykkelig og han ikke klarte å holde på disse kjærestefølelsene. Jeg så jo det var det vanskeligste han gjorde og, da han tok praten. Men det gjør vondt likevel. Men det kommer til å gå bra! Matlysten er fortsatt ikke tilstede. Jeg spiser to knekkebrød om dagen, et om morgenen og et om kvelden. Foreløpig vekttap er ca 20 kg. Jeg må ta grep. Jeg bare vet ikke hvordan. Alt jeg prøver å spise går rett gjennom meg. Vet ikke hva jeg vil med dette, eller hvem jeg skriver til. Men er lettere å skrive anonymt enn å ta det med venninner. Rart det der. Anonymkode: 8fcc7...4af Bryt all kontakt med han og fjern alle spor. Begynn å tvinge i deg mat til faste klokkeslett. Finn på noe som pleide å gjøre deg lykkelig. Finn på noe som kan øke din selvtillit. Vær sosial med andre. Har aldri hatt lengre kjærlighetssorger enn et par uker, fordi jeg da gjør slikt. Anonymkode: 3a8ac...6e7 1
Silva Pluvialis Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Har du gått ned 20 kg på 3 uker? Ville bestilt time hos lege. Det er ekstremt mye vekttap på kort tid, og kan være symptomer på underliggende fysiske sykdommer.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Å bryte kontakt er ikke et alternativ. Han er en fin fyr, vi har det fint sammen, og barna har det fint sammen. Han er ikke en x som må amputeres. Vi er bare ikke sammen like ofte. Men han er fortsatt en god venn, og det ønsker vi å beholde. Ja i følge badevekten har jeg gått ned 20 kg. Det er jo vilt mye. Og jeg må begynne å spise mer snart. Anonymkode: 8fcc7...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå