AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Som overskriften sier. Hvorfor er mange mennesker så kalde, ufine, utestengende og uinteresserte i alle andre? Og det virker som om mange mennesker bærer en del hat og misnøye som de må ta utover de som er snille og ordentlige? Og det er snakk om spesielt mennesker som er innen alle grupper i samfunnet. Man gikk på skole med de, de var bare dømmende, ekle, ufyselige og gav en ikke en sjans og man ble ikke snakke til før man ble stemplet. Lærerne og foreldrene gjorde ingenting. Man blir også møtt på samme måten i andre grupper som voksen, da spesielt på gata, i trafikken, på butikken og spesielt internett og på disse appene er folk helt jævlige og på facebookgrupper. Og de fleste bekjente man har virker helt uinteresserte og skikkelige ufyselige mot en når man møtes igjen eller prøver å ta initiativ?! Og man har en familie som er helt mongo, kalde, gir blanke faen og er uinteresserte! er så lei meg og sint hver jævla dag da jeg ikke har noen og har ikke gjort noe som helst for å fortjene det. Jeg har bare vært en søppeldunk for alle og folk gjør alt for å finne feil med meg og fokusere på det. Hvis jeg er for pen så er det nok til at folk må hate og stenge meg ute. Blir behandlet verre en ABB og en kriminell nærkis! Etter mange år gjennom hele livet mitt blitt behandlet så elendig har det gjort noe med meg som person! er det flere som har det Sånn? Har gjort alt for å endre på ting, men forandringer skjer ikke. Ingen vil ansette meg, får ikke gått skole, ingen vil bli min venn eller kjæreste uansett hva jeg prøver. Ingen bryr seg og har bare psykologen som faktisk bryr seg. Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk som oppfører seg skikkelig dårlig mot andre får applaus og masse anerkjennelse, folk som er udugelige får masse jobb og karriere og folk som bare bryr seg om seg selv får masse venner og partnere? Selvtilliten min er bare helt knekt og orker bare ikke å leve mer! Hadde jeg bare hatt en fast og verdig jobb, der jeg ble behandlet som alle andre og fikk høre hvor god og ønsket jeg var og at jeg fikk meg en snill mann og noen barn hadde det snudd på alt! Venner og familie har jeg ikke og det kan jeg heller ikke skaffe meg på nytt. vil saksøke staten for at jeg sitter her med et jævlig liv, etterlatt og sviktet av alle, blakk og har ingen framtid som alle andre. Det er pga det som skjedde på skolen som ødela alt mest sannsynlig. Noen må jo få svi eller straffes! Lei av at jeg er så fanget pga at statsministeren øker priser på alt og setter opp bomstasjoner og stenger grenser som hindrer meg i å få et liv!! Anonymkode: aeeb9...ece
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Slutt å forvente noe av folk. Bare være en god person mot de du møter. Da vil du ikke bli skuffet, men få masse tilbake fra de du venter det minst...kanskje Anonymkode: 170a9...c96 2
Troyamin Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Det er en fellesnevner i alt du nevner; DEG! Ta noen skritt tilbake å se om det ikke er din bitterhet mot folk som gjør at du føler deg dårlig behandlet til enhver tid. Det at du skriver at du ikke orker å leve mer. Betyr det at du faktisk ikke ønsker å leve eller betyr det at du bare ønsker at alt det vonde du sliter med, skal gå bort? For her er det en forskjell. Det du bør gjøre i dag, er å kontakte fastlegen din og få en hastetime. Der forteller du akkurat det du har skrevet i HI. Dersom du ønsker å dø, så må du få akutt hjelp! Ring 113 hvis det er akutt. Eller kontakt Mental Helse Røde Kors 😊 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå