AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hva er det egentlig disse kosmetiske sykepleierne holder på med? Jeg har fått forskjellige behandlinger rundt om i Oslo og hver gang de er ferdige så maser de på om de kan legge ut et før og etter bilde av meg, enda jeg sier klart og tydelig ifra om at jeg ikke et interessert i å bli kringkasta på instagrammen deres før behandlingen har startet. Og hver gang blir de like furt når de får nei. Er dette en holdning som de har lov til å drive med? Jeg har snakket med mange venninner av meg om dette og flere sitter igjen ubehagelig følelser fordi de føler at de ikke har lov til å si nei til at bilder av dem publiseres. Hva synes dere om dette? Anonymkode: bef97...2cd 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 De er jo kyniske tvers igjennom så jeg er ikke overraska Anonymkode: 9b06f...807 6
powerpuffen Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Du har din fulle rett til å takke pent nei til dette. Men det er også dessverre slik de markedsfører seg selv. De MÅ gjøre dette for å generere salg. Hvem hadde gått til kosmetisk sykepleier uten å få en forsmak på hva de går til? Det er også forskjell på valgfrie kosmetiske behandlinger og kosmetiske behandlinger som gjennomføres for eksempel i etterkant av en dramatisk ulykke. Slike før/etter bilder publiseres aldri. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Haha, så frekt. Da bør de heller bruke modeller som får gratis behandling Anonymkode: 98686...54c 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 På 27.10.2020 den 1.01, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om dette? Anonymkode: bef97...2cd Jeg synes du kan kreve gratis behandling mot at de kringkaster deg. Anonymkode: df81f...12c 1
punkyB Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Det er jo bra reklame for de så jeg tenker det må jo være ok at de spør. Synes vel man burde kunne få litt avslag i pris. Det er jo greit å se på før og etter bilder for å kunne vurdere hvordan resultatet blir. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Nå er jo ikke det akkurat det samme, men jeg sier alltid ja når frisøren min spør. Den eneste grunnen til at jeg valgte den salongen og de frisørene jeg går til er av å ha sett instagrammen deres med før- og etterbilder. Jeg viser også typisk det jeg gjerne er ute etter selv fra deres egen instagramkonto. Men det er så klart lov til å si nei, og det er dårlig at de blir sure og presser kundene deres til å bli avbildet. Ville ikke gått dit igjen. Anonymkode: a1bd5...344 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 5 timer siden, punkyB skrev: Det er jo bra reklame for de så jeg tenker det må jo være ok at de spør. Synes vel man burde kunne få litt avslag i pris. Det er jo greit å se på før og etter bilder for å kunne vurdere hvordan resultatet blir. Joda, men veldig mange er ikke bekvemme med at hele Norge skal se hva de har gjort med utseendet, og da hjelper det ikke at de kosmetiske sykepleierne presser på for at kunden skal si ja. Anonymkode: bef97...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Aldri opplevd dette. Men mange etterlyser modeller som får gratis behandling og bruker bilder av dem. Anonymkode: 6bfeb...775
punkyB Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men veldig mange er ikke bekvemme med at hele Norge skal se hva de har gjort med utseendet, og da hjelper det ikke at de kosmetiske sykepleierne presser på for at kunden skal si ja. Anonymkode: bef97...2cd Nei det er jeg enig i , man kan spørre men ikke mase/presse , men så må man jo selv bare si klart nei da og ikke innby til noen diskusjon
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 Aldri opplevd det. Hadde bare sagt nei takk uansett, så kanskje jeg hadde ikke opplevd å føle meg presset. 😊 Anonymkode: e4e1d...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå