esk Skrevet 1. november 2020 #21 Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er frivillig å ha sex. Anonymkode: d098c...d5e Er voldtekt frivillig? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #22 Skrevet 1. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er frivillig å ha sex. Anonymkode: d098c...d5e For menn også. Og prevensjon kan svikte. Anonymkode: 6b384...309 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #23 Skrevet 1. november 2020 Sosial kontroll og kvinneundertrykkelse. Anonymkode: 02b34...e42 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #24 Skrevet 2. november 2020 15 timer siden, esk skrev: Men å bry seg om kvinnen derimot... Det som er sykt er at verdien av kvinners liv settes under "livet" til en parasittisk celleklump som verken føler eller tenker før langt uti svangerskapet. Kvinners "rettigheter" er ikke mer verdt enn fosterets rett til liv. Fosteret kjenner forresten smerte, det har vitenskapen bekreftet, så å drepe fosteret er egoistisk og psykopatisk. Anonymkode: bf03d...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #25 Skrevet 2. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg noensinne blir gravid så skal jeg sette babyen på trappen til de katolske naboene mine så kan de få forsørge og oppdra den siden de er så imot abort Anonymkode: 00f88...b73 Så langt stakk dine følelser for ditt eget barn. Hjelpes! Anonymkode: 63990...dd8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #26 Skrevet 2. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinners "rettigheter" er ikke mer verdt enn fosterets rett til liv. Fosteret kjenner forresten smerte, det har vitenskapen bekreftet, så å drepe fosteret er egoistisk og psykopatisk. Anonymkode: bf03d...eb2 Hvorfor synes du at noe som bare er en uferdig klump med celler uten hjernekapasitet er mer verdt enn en ekte, levende kvinne? Anonymkode: c6bae...d09
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #27 Skrevet 2. november 2020 Foreldrene til typen er strenge katolikker. Han sier at de følger og kjemper for disse dumme reglene fordi de er livredde for å havne i helvete. Anonymkode: 3c746...7bf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #28 Skrevet 2. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes du at noe som bare er en uferdig klump med celler uten hjernekapasitet er mer verdt enn en ekte, levende kvinne? Anonymkode: c6bae...d09 Fordi det du kaller en uferdig celleklump ikke er det, les deg litt opp på grunnleggende medisinkunnskaper så skjønner du det. Fosteret har evnen til å kjenne følelser og godt utviklet kropp innenfor abortgrensen. Da er abort egoistisk og galt Anonymkode: bf03d...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 Fordi barnet helt fra begynnelsen er skapt av Gud, mannens og kvinnens forening frembringer liv og det i seg selv er et fantastisk mirakel i mine øyne. Fosteret er på vei til å bli et fullbårent menneske og det blir helt arbitrært for meg å si at denne forvandlingen fra foster til menneske skjer i uke 8 eller uke 12. Jeg er katolikk og helt imot både dødsstraff og abort. Og jeg ville heller ha båret frem mitt dødssyke barn og blitt kjent med det, om så bare for noen få minutter, enn å fjerne det og aldri møtes. Anonymkode: fa92e...272 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå