Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shrek???
Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 3 år.

I 1 år har vi bodd i sammen.

Rett etter vi flyttet i sammen så fikk jeg en hormonubalanse som resulterte i at jeg la på meg 10 kg, og fikk gussen hud (grå hud) og massssse kviser.

Jeg ble egentlig ikke den samme lenger når det kom til utseendet.

Jeg ble deprimert og klagde nok litt til kjæresten.

Han pleide aldri å svare, han beroligget meg aldri eller noe.

Så, 1 år etter...hvor jeg fortsatt ikke så bra ut utseendemessig slapp han bomben.

han ville ikke fortsette forholdet mer. :(

Jeg ble kjempe lei meg, men forlangte en forklaring.

Han ba meg sette meg ned, og sa at han ønsket og være ærlig mot meg. han sa jeg aldri burde spurt hvis jeg ikke ønsket et ærlig svar.

Det han sa var at han rett og slett syntes jeg var stygg.

han sa at han ikke tente på meg mer, at jeg var fæl, ekkel osv... og at jeg ikke lignet på meg selv lenger.

Jeg hylgråt når han sa dette, og ble rasende. da svarte han at jeg hadde forlangt en forklaring, og det hadde han gitt meg.

Dette var utrolig vondt å høre. ;~(... Gråt meg i søvn den natten.

Han fortalte også at moren hans og søstrene hans hadde reagert på utseendet mitt. til og med kamerater av han hadde MOBBET han pga meg og min "stygghet".

de har til og med laget kallenavn på meg, og navnet mitt var "shrek". :(

de hadde sagt at eksen min var sammen med shrek, hun med så fin personlighet.

Nå har jeg gått ned 15 kg på 4 mnd etter det ble slutt. og jeg ser ikke særlig bedre ut.

Hvem slår opp med kjæresten sin fordi han/hun har blitt stygg?

trodde det var det indre som telte, men det stemmer tydeligvis ikke?

kan legge til at han er 27 år, og burde vært litt mer moden.

Nå har jeg lyst til å ta hevn, men vet ikke hva. Tenk at han kalte meg stygg. En han en gang elsket..

Skal jeg ta dette opp med søstrene hans og moren hans?

er så rådvill...

greit, jeg forlangte ærlighet, men burde han ikke holdt seg for god til å si dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! :overrasket:

Dropp hele fyren og gå videre. Noe så barnslig og slemt.

Bruk tid på deg selv og skjem deg bort. :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette var rett og slett ondskapsfullt og unødvendig sagt, og han eksen din er tydeligvis en umoden drittsekk. Skjønner at du er kjempelei deg, men jeg synes virkelig du skal heve deg over dette og gi f... i hva andre synes. Å ta det opp med søstrene hans og moren er det sikkert ikke noe hjelp i, det er jo slutt mellom dere. La det være.

Jeg har fortsatt tilgode å møte et menneske som er stygt, ei heller et menneske som er perfekt. Mindre pen, over gjennomsnittet vakker, javel, men våre meninger og preferanser er like forskjellige som vi mennesker er. Alle har vi noe vakkert ved oss, og klarer vi ikke se det selv er det alltid noen andre som ser det, fordi skjønnhet kommer fra innsiden.

Løft hodet jente!

:klem:

Skrevet

Er det mulig, hva for slags fyr er han egentlig. Skjønner veldig godt du ble lei deg, du kan jo ikke noe for at du ikke er deg selv. Og selv om du forlangte ærlighet, kunne han løyet litt for deg syns jeg.

Vær glad du er kvitt han, han har sikkert flere andre dårlige kvaliteter.

:troest:

Skrevet

Du ba om sannheten, og det fikk du i overflod! Noen menn sliter med å tenne på overvekt, men han gikk altfor langt i å fortelle deg problemet, han var rett og slett ond!

Din baste hevn er vel å få et lykkeligere liv enn ham? Så glem fyren, fokuser på deg selv og hva som vil gjøre deg lykkelig!

Gjest Sukkerert
Skrevet

Når dere har vært sammen så lenge, skulle en tro at det indre og den personen du er var det absolutt viktigste. -Ikke hvordan du så ut. Han er tydeligvis ikke noe å spare på og forhåpentligvis ikke representativ for folk flest.

Skrevet

Så slemt sagt! :tristbla: Skjønner veldig godt at du ble forferdelig lei deg. Dropp hele fyren, og tenk på deg selv. Gjør det du vil, det du har lyst til, og det du kan for å føle deg bedre igjen.

Hvis du fremdeles plages av kviser, så kan kanskje en hudlege hjelpe? Selv har jeg et annet hudproblem som blusser opp fra tid til annen, og hudlegen har hjulpet meg veldig.

Uansett....du har det mye bedre uten en fyr som tråkker deg ned på en sånn ufin måte.

Gjest shrek???
Skrevet
Er det mulig, hva for slags fyr er han egentlig. Skjønner veldig godt du ble lei deg, du kan jo ikke noe for at du ikke er deg selv. Og selv om du forlangte ærlighet, kunne han løyet litt for deg syns jeg.

Vær glad du er kvitt han, han har sikkert flere andre dårlige kvaliteter.

:troest:

Ja, jeg prøver å tenke sånn, at jeg burde bare være glad til. Men så kommer de ordene han sa til meg inn i tankene mine.

Det var så fælt. Jeg forstår ikke at noen klarer å si noe sånt til en man har vært sammen med såpass lenge.

Jeg forstår ikke at noen klarer å si sånn til en person i det hele tatt.

Gjest shrek???
Skrevet
Så slemt sagt! :tristbla: Skjønner veldig godt at du ble forferdelig lei deg. Dropp hele fyren, og tenk på deg selv. Gjør det du vil, det du har lyst til, og det du kan for å føle deg bedre igjen.

Hvis du fremdeles plages av kviser, så kan kanskje en hudlege hjelpe? Selv har jeg et annet hudproblem som blusser opp fra tid til annen, og hudlegen har hjulpet meg veldig.

Uansett....du har det mye bedre uten en fyr som tråkker deg ned på en sånn ufin måte.

Ja, jeg har vært hos hudlege. Hudlegen sa første gang jeg var der at han aldri hadde sett noe lignende. Jeg har masse byller (verkete) på ryggen og i ansiktet.

Går til hudpleier og bruker en krem jeg har fått av hudlegen. Det hjelper litt, men jeg ser jo fortsatt jævlig ut.

Takk for råd i allefall.

Vet at han ikke er noe å samle på, er bare helt matt...og sjokkert.

Gjest Violetta
Skrevet

Vet du hva kvisene skyldes? Kan det være f.eks. prevensjon?

Misforstått ærlighet kan rett og slett bli ondskapsfullt. Skjønner veldig godt at du ble lei deg, men håper du klarer å komme over det. Den beste hevnen? Rak rygg, stort smil og pågangsmot! :sjarmor:

Skrevet
Dette var rett og slett ondskapsfullt og unødvendig sagt, og han eksen din er tydeligvis en umoden drittsekk. Skjønner at du er kjempelei deg, men jeg synes virkelig du skal heve deg over dette og gi f... i hva andre synes. Å ta det opp med søstrene hans og moren er det sikkert ikke noe hjelp i, det er jo slutt mellom dere. La det være.

Jeg har fortsatt tilgode å møte et menneske som er stygt, ei heller et menneske som er perfekt. Mindre pen, over gjennomsnittet vakker, javel, men våre meninger og preferanser er like forskjellige som vi mennesker er. Alle har vi noe vakkert ved oss, og klarer vi ikke se det selv er det alltid noen andre som ser det, fordi skjønnhet kommer fra innsiden.

Løft hodet jente!

:klem:

Skriver under på denne. Prøver å komme på noe å si selv men tror jeg står tom for ord.

Skrevet

Sannhet er ikke alltid en bra ting.

Jeg kan ikke tenke meg at du ser så ille ut at det noen gang kan forsvares å si slike stygge ting til deg! Jeg blir rasende på dine vegne :frustrert:

Dersom man elsker noen skal man støtte hverandre gjennom slike tunge stunder.

Vær glad du er kvitt han og rett deg opp i ryggen.

Damer med selvtillitt kan aldri bli stygge!

Gjest TomKrus
Skrevet

Den beste "hevnen" her er å komme over den dusten. Han er iallfall ikke det store tapet med slike svekkede sosiale ferdigheter. Husk: han vil alltid slite med sitt problem. Du vil etterhvert bli kvitt problemet ditt ved hjelp av legen din :)

Gjest Xerox
Skrevet

Vil bare gi deg en klem. Ingen fortjener slik behandling som du fikk.

Skrevet

Huff, for en fæl ting å si! Håper du klarer å komme deg gjennom denne vanskelige tida, og at du klarer å bygge opp igjen selvtilliten.

Ser at du skrev at du hadde en hormonforstyrrelse. Er det PCOS? Jeg har det og har fått sånne kviseutbrudd du beskriver. Da fikk jeg tetracycliner av legen min og det hele ble borte. Diane p-pillen er også bra for dem med hormonforstyrrelser.

Håper alt ordner seg for deg, føler med deg :klem:

Skrevet

Fy f**** for en idiot! Vær glad du ble kvitt han der, en skikkelig kald og råtten egoist... Det finnes mye bedre der ute! Bruk tiden på deg selv imens, skjem deg bort litt, gå til Spa, shoppe klær, begynn å trene eller danse (fordi det vil få deg til å føle deg bedre, i bedre hunør osv) gjør noe du liker for deg selv og vit at det er noe bedre som venter deg ;)

Gjest lurven
Skrevet

utseendet er jo ikke alt, men jeg ville hvertfall ikke vært sammen med en person jeg synes var stygg.

og som han sa hvis du ike vile vite svaret burde du ikke spurt

Gjest Gjesta
Skrevet
utseendet er jo ikke alt, men jeg ville hvertfall ikke vært sammen med en person jeg synes var stygg.

:frustrert: Det går jo an å si det på en annen måte. :overrasket:

Skrevet

Du ba om sannheten - og det fikk du. Han kunne helt klart ha formulert det på en annen måte (og holdt litt tilbake på detaljene), men du fikk på en måte det du ville. Du ville sikkert vært like sint hvis han ikke forklarte seg, eller hvis det var en helt annen årsak. Nå vet du i alle fall sannheten, og slipper å fundere deg i hjel på hva årsaken egentlig var.

Han er tydeligvis overfladisk når han dumper deg etter 3 år. Dessverre er vi alle ofte for opptatt av det ytre. Men er det virkelig slik han føler seg, så er det sånn han føler. Det er lite man kan gjøre med det. Det er kanskje ikke "riktig", men det ville samtidig ikke være fair om han skulle bli hvis han virkelig hadde mistet sine følelser for deg.

Det det mest var et tegn på var at han aldri elsket deg. Jeg trur derfor at han ville ha dumpet deg uansett. Et forhold basert på slike forhold vil ikke vare. Derfor var det kanskje best at dette skjedde nå og ikke senere når dere var mer etablert.

Glem han. Han er ikke verdt det! Finn deg en som elsker HELE deg.

Skrevet

Det er ikke det jeg reagerte på. Jeg reagerte på at det faktisk går ann å gjøre det slutt over det! :overrasket:

Selvfølgelig har utseende noe å si men etter så lang tid så burde vel det indre holde han der til hun faktisk kommer seg (med mindre man er så overfladisk som han er).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...