Gå til innhold

Gutteleker til 9/10 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger gavetips til en gutt på 9/10 år. Lego er ute av bildet da han ikke liker det. Ellers er jeg ganske blåst når det kommer til hva barn leker med. Er det kun ipad og pc som gjelder, eller finnes det noe som er gøy? Jenter har jo Barbie, dukker .. men føler at gutter har et mye dårligere tilbud her. 

og ja; jeg skriver nokså kjønnsrettet

tips? 

Anonymkode: fe9cd...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår sønn på 9 er 8nteressert i to ting: IPad/dataspill og fotball. Gaver som ny fotball, keeperhansker, fotballklær, Fotball-album med samlerkort osv ville vært bra for en fotballinteressert gutt. 

Ellers kinogavekort, bøker?

Anonymkode: 855fd...9ee

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vår sønn på 9 er 8nteressert i to ting: IPad/dataspill og fotball. Gaver som ny fotball, keeperhansker, fotballklær, Fotball-album med samlerkort osv ville vært bra for en fotballinteressert gutt. 

Ellers kinogavekort, bøker?

Anonymkode: 855fd...9ee

Tenkte på dette med fotball. Finnes det Barbie eller lignende for gutter med fotballtema? Er sånne ishockeyspill noe de liker?

Anonymkode: fe9cd...ed8

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Det går gjerne mye i spill? Jeg har tenkt på drone uten kamera, men de går sikkert fort i stykker innenfor mitt budsjett

Skrevet

Må det være leker? Min 9-åring og 11-åring blir glad for f.eks. kule hettegensere eller bøker. Brettspill er også fint. Skal det være leker ville jeg gått for uteleker, en skikkelig vannpistol, Nerf e.l. 

Skrevet

Vet du hvilke spill han liker?

Mange spill kan en kjøpe ulike samlefigurer, amiibo (figur som også gir div ting i spillet).

Spillgutta her synes slikt er veldig kult. Men viktig at du kjøper heltene i spillet de liker.

Disse leker de med utenom også, ulike scenario fra historien f.eks.

9-åringen fikk i fjor et stort sett med magnetkuler og pinner - for å bygge geometriske figurer/konstruksjoner med. Det var en favoritt til alle hannkjønn å pusle med den jula :) Geomag....? Noe sånt.

Anonymkode: 50bc8...f09

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

9-åringen fikk i fjor et stort sett med magnetkuler og pinner - for å bygge geometriske figurer/konstruksjoner med. Det var en favoritt til alle hannkjønn å pusle med den jula :) Geomag....? Noe sånt.

Anonymkode: 50bc8...f09

Geomag ja, det har våre mye av og er populært. :jepp: Domino Express er også ganske gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...