AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Trenger gavetips til en gutt på 9/10 år. Lego er ute av bildet da han ikke liker det. Ellers er jeg ganske blåst når det kommer til hva barn leker med. Er det kun ipad og pc som gjelder, eller finnes det noe som er gøy? Jenter har jo Barbie, dukker .. men føler at gutter har et mye dårligere tilbud her. og ja; jeg skriver nokså kjønnsrettet tips? Anonymkode: fe9cd...ed8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Vår sønn på 9 er 8nteressert i to ting: IPad/dataspill og fotball. Gaver som ny fotball, keeperhansker, fotballklær, Fotball-album med samlerkort osv ville vært bra for en fotballinteressert gutt. Ellers kinogavekort, bøker? Anonymkode: 855fd...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vår sønn på 9 er 8nteressert i to ting: IPad/dataspill og fotball. Gaver som ny fotball, keeperhansker, fotballklær, Fotball-album med samlerkort osv ville vært bra for en fotballinteressert gutt. Ellers kinogavekort, bøker? Anonymkode: 855fd...9ee Tenkte på dette med fotball. Finnes det Barbie eller lignende for gutter med fotballtema? Er sånne ishockeyspill noe de liker? Anonymkode: fe9cd...ed8
Jif Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg lurer på det samme. Det går gjerne mye i spill? Jeg har tenkt på drone uten kamera, men de går sikkert fort i stykker innenfor mitt budsjett
Arkana Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 Må det være leker? Min 9-åring og 11-åring blir glad for f.eks. kule hettegensere eller bøker. Brettspill er også fint. Skal det være leker ville jeg gått for uteleker, en skikkelig vannpistol, Nerf e.l.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Vet du hvilke spill han liker? Mange spill kan en kjøpe ulike samlefigurer, amiibo (figur som også gir div ting i spillet). Spillgutta her synes slikt er veldig kult. Men viktig at du kjøper heltene i spillet de liker. Disse leker de med utenom også, ulike scenario fra historien f.eks. 9-åringen fikk i fjor et stort sett med magnetkuler og pinner - for å bygge geometriske figurer/konstruksjoner med. Det var en favoritt til alle hannkjønn å pusle med den jula Geomag....? Noe sånt. Anonymkode: 50bc8...f09
Arkana Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 9-åringen fikk i fjor et stort sett med magnetkuler og pinner - for å bygge geometriske figurer/konstruksjoner med. Det var en favoritt til alle hannkjønn å pusle med den jula Geomag....? Noe sånt. Anonymkode: 50bc8...f09 Geomag ja, det har våre mye av og er populært. Domino Express er også ganske gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå