Gå til innhold

Hvilken sex opplevelse glemmer du ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sex opplevelse som ga deg god minne. 

Kanskje fikk du erfaring med en skikkelig hot og deilig eldre kvinne enn deg. 

Kanskje ga du den mest dyrebareste erfaringen til en som var yngre enn deg. 

Hva er din historie? 

Anonymkode: 6c409...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter noen år med et aktivt sexliv, slo jeg meg til ro med at jeg kun klarte å komme på egenhånd. 

Møte med min første kjærlighet var spesielt og det ble oss fra denne dagen. Med han fikk jeg det store sjokket om at jeg faktisk KUNNE få orgasmer med andre enn meg selv. Det var virkelig en uforventet WOW-opplevelse, og jeg holdt han våken hele natta. 😁

• Liker 6
Skrevet

Noe i samme duren som den over^
ingen menn har klart å få meg til å komme utenom nåværende partner. Så første gangen vi hadde sex og jeg kom gang på gang ble jeg ganske overrasket. Et av mange gode minner🙂

• Liker 6
Skrevet

Oj, vi har hatt mange morsomme, heftige, kjedelige, hete, utendørs, frekke, romantiske og kreative runder - minneverdige på hver sin måte.

Men en som alltid skiller seg ut er den første. Vi var så utrolig søte, naive og uerfarne at jeg alltid smiler overbærende når jeg tenker på den elskoven. 💜

• Liker 3
Skrevet

Hadde en elsker eller ff i tre år.. Han var fantastisk i senga. Vi hadde ikke romantiske følelser for hverandre, men var skikkelig kåte på hverandre. Er 50 nå og har aldri møtt noen som han.. Alt blekner i forhold.. Han ble sammen med ekskjæresten igjen og da avsluttet vi. Seksuelt er det ingen som han for meg, dessverre..

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg ble sugd av en gutt, var seksten år, og at en annen gutt kunne være så øm og kosete og nyte min penis på en slik måte. Har latt noen flere suge meg men ingen matchet han første. 

Anonymkode: ada66...296

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det noe å si om størrelse på utstyret?

Anonymkode: 4006a...e09

Ja. Størrelse på selvtilliten din. Og empatien din. Og evnen til å tørre å være seg selv. 

• Liker 11
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er din historie? 

Anonymkode: 6c409...e68

At jeg hadde sex for første og eneste gang i 1996. Husker det fortsatt.

Anonymkode: dc886...916

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, Badbunny said:

Noe i samme duren som den over^
ingen menn har klart å få meg til å komme utenom nåværende partner. Så første gangen vi hadde sex og jeg kom gang på gang ble jeg ganske overrasket. Et av mange gode minner🙂

Det kan skje, vi er forskjellige

Anonymkode: 6a716...f4f

Skrevet

Kontorsex med kollega, tenner igjen og igjen.

Anonymkode: ba30e...e71

• Liker 1
Skrevet

Tok betalt for sex et par ganger.. 

Var 24, de var i 40 årene. Hele opplevelsen var veldig spennende og forbudt. Tenker ofte på det når jeg onanerer nå. 

Anonymkode: 52a8c...6bd

• Liker 1
Skrevet

Debuten.. Helt jævlig. 

Anonymkode: 688ae...d2e

Skrevet

Da jeg var 18 ble jeg skikkelig kåt på min kompis sin mor,ho var så flott og alltid lettkledd. En dag kom jeg uventet innom,og da lå hun på terrassen og solte seg,kun iført ei lita truse, Brystvortene var harde ,og ho lå med spredte ben så jeg ble stående og stirre på skrittet hennes,og fikk skikkelig stå.Pikken lagde kul på shortsen og ho så hva som hendte. Ho smilte lurt til meg. «Du likte å se puppene mine. Kom hit .Jeg gikk bort til ho,og ho skrevde godt ut,og jeg så konturene av kjønnet hennes gjennom trusa. Du blei veldig stiv ser eg,den er nesten på vei ut av shortsen. Kanskje den trenger litt solskinn,ta av deg shortsen så jeg får se hvor hard den er. Ho satte seg opp og åpnet shortsen min og blottet den stive pikken. «Litt av en kar ,og så nydelig « Ho tok tak rundt pikken og dro forsiktig i den,jeg stønnet høyt. Det var usannsynlig deilig. Hun runket pikken min bare en kort stund før det gikk for meg og jeg sprutet utover magen og brystene hennes. «Du var rask å komme.» Ho smilte bredt og tørket av seg med en håndduk og ba meg ta på shortsen før sønnen dukket opp. 

Anonymkode: 8ecdc...fa8

• Liker 2
Skrevet

Etter flere år i et forhold med en mann som aldri ville ha sex (kanskje to-tre ganger i halvåret) og å ha blitt tatt for gitt ellers møtte jeg en fyr. Han ble en skikkelig god venn og vi hadde den deiligste sexen. Han var skikkelig velutstyrt både mtp lengde og tykkelse, så jeg fikk de sykeste orgasmene. Og endelig følte jeg meg begjært igjen. Det vil jeg aldri glemme. Er i et nytt forhold nå hvor sexen er nesten like bra.

Anonymkode: c5296...aaa

• Liker 3
Skrevet

For to dager siden. Vi har vært sammen i 7 mndr og jeg er veldig forelska. Men himmel og hav, det som skjedde var helt sinnsykt! Dvs det var ikke noe spesielt han gjorde, bortsett fra at han lå og koste nederst på ryggen min mens vi snakket, og jeg ble så kåt at jeg vet ikke hva. Det endte med et ganske kjapt nummer, men det var så utrolig følsomt, som om alle nerver virket ekstra sterkt. Det var så vakkert og intenst at jeg begynte å grine og le om hverandre og virkelig bare kjente på hva denne mannen betyr for meg. 

Har aldri opplevd det SÅ sterkt før! Og jeg er over 40. Vilt! 

Anonymkode: aa718...b7a

• Liker 5
Skrevet

Jeg ble sammen med ei som bodde et stykke unna. Det var noen timers reise imellom. Hun var så flott, men var litt skeptisk mtp. all reising. Det var før vi havnet i seng. Jeg gjorde henne til ei prinsesse der. Jeg vet jeg er god på kos og hun ble tatt på senga. At jeg skulle få sånn feedback hadde jeg ikke trodd. Hun likte å bli brukt, men etter hvert ble det mere motsatt. Hun skjønnte ikke hva som gikk av henne. Hun hadde aldri vært slik før, men hun ble helt "gal" sammen med meg. 

Etter som det var slik reiseavstand ble forholdet avsluttet, men det til tross og at hun nå har ny samboer tikker det inn noen meldinger av og til om at hun savner sexen med meg. Den var magisk. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var lærer for en klasse, og det var en gift far der som jeg hadde god kjemi med. Vi flørtet ofte ute på byen, og etter et par år begynte vi å få følelser for hverandre. Eller kanskje det var mer et begjær enn noe annet.. så en kveld inviterte han meg videre på fest når vi var på byen, og jeg sa ja. Da vi skulle gå til adressen festen var, satt vi oss i en trapp. Begynte å kline og ta på hverandre. Før jeg visste ord av det var trusa mi av og buksa hans, og jeg satt oppå han. Den sexen der altså, den var så heftig og deilig. Aldri vært så kåt i hele mitt liv. Og vi hadde en hinsides deilig affære i et år, før jeg kuttet han ut av andre grunner. Men sexen med han, den savner jeg helt sykt. Tenker ofte på han når jeg har sex med samboer i dag 🙈

Anonymkode: 89881...025

• Liker 2
Skrevet

Den første sexen etter skilsmissen. Det å våkne etter så mange års seksuell dvale var helt utrolig. Som å bli født på ny. Og det var med en mann jeg hadde vært tiltrukket av i flere år. Nam! 

Anonymkode: 223fd...599

• Liker 5
Skrevet

En gang i 20-årene hvor vi prøvde å se hvor lenge vi kunne holde ut å bare kline. Høres nok litt tamt ut, men etter en times tid med klining var vi helt gale av kåthet, og sexen til slutt ble rå og deilig. Det glemmer jeg ikke med det første. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

I en kald dusj, det skulle liksom hjelpe mot ereksjon fordi jeg var så hard. Det var hennes råd.

Det utviklet seg, hun kledde også av seg og vi dusjet tett nakne sammen. Ble steinkåte begge to. Kjente på hverandre mer og mer, utforsket, sanset.

Etter hvert kysset vi, utforsket, hender overalt, følelsene overtok, sugde hverandre og etterhvert knullet vi mens vi kysset og befølte som om vi aldri kunne få nok.

Vet ikke om det var pga den kalde dusjen, men jeg sprutet ikke selv om pikken var knallhard.

Hun hvisket at jeg skulle komme, at jeg kunne knulle så hardt jeg ville, at det ville være godt for meg, oppmuntet til det mens hun kysset og blåste meg i øret.

Det føltes helt vilt, sansene styrte kroppen min.
Selv etter en voldsom sprut forble jeg knallhard.

Spruten i seg selv kjente jeg ikke så sterkt.

Men jeg var utrolig stolt og kåt. Hun virket glad og overasket over at jeg begjærte henne så sterkt.

Andre gangen tok hun uhemmet for seg.

Jeg føler at vi elsket&knullet hverandre tilbake tilbake til livet den gangen.

Haha, når jeg leser det jeg har skrevet ser det nesten urealistisk ut, tror jeg forteller det litt feil.

Det er et sterkt minne jeg har da.

Tror grunnen til at det var så sterkt var at begjæret hadde bygd seg opp over lang tid.

Det virket som om vi var de eneste som hadde det på den måten.

Plutselig så skjedde det som vi aldri trodde skulle skje.

Når hun hadde dratt kjente jeg meg  øm nederst i ballene etterpå.

Ikke at jeg brydde meg om det da, men jeg husker visst det og.

Og at jeg låste døra til rommet og gråt og lo lykkelig hele natta etterpå mens jeg omfavna dyna.

Endret av Syngemann
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...