AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg er i uke 23+5. Noen dager er det masse bevegelser, så er det dager hvor det er helt stille eller svært lite bevegelser. Det gjør meg veldig nervøs. Har vært på ultralyd i uke 21 pga det og da var alt bra. Nå har det vært helt stille både igår og idag selv om jeg har spist kanelboller(sukker). Har prøvd å ligge stille og se om det skjer noe men nei. Har bakomvendt livmor. Babyen lå ved sist ultralyd mot ryggen min og det kunne forklarte lite bevegelser, men trodde at man skulle forvente økt bevegelser med tiden og ikke mindre? Anonymkode: 7bdb3...9a3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Kjennliv.no Der får du svar på alt du lurer på. Anonymkode: 87d3e...6a3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Ja der står det jo at man skal oppleve økt bevegelser? Flere som har opplevd det samme eller opplever alle bevegelser hver eneste dag på den tiden? Jeg har jo balomvendt morkake så burde jo kjenne mer. Anonymkode: 7bdb3...9a3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg er bare 1 uke kortere enn deg, og her er det også stor variasjon! Enkelte dager er det full fest i magen, mens andre er det ikke en eneste bevegelse blir stresset av det selv. Anonymkode: 0ff77...97d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Har kommet en uke lenger, og først denne uken kjenner jeg liv hver dag, mange ganger daglig. Anonymkode: 10f53...383
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Det er fra uke 28 du skal kjenne liv hver dag. Du er litt for tidlig ute med å bekymre deg. Det er helt vanlig at man kan kjenne lite liv noen dager, spesielt så tidlig, når sparkene er svake, og babyen har lett for å snu seg og plutselig ligger med ryggen mot magen og sparker innover i stedet. Anonymkode: 98fc2...d6d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fra uke 28 du skal kjenne liv hver dag. Du er litt for tidlig ute med å bekymre deg. Det er helt vanlig at man kan kjenne lite liv noen dager, spesielt så tidlig, når sparkene er svake, og babyen har lett for å snu seg og plutselig ligger med ryggen mot magen og sparker innover i stedet. Anonymkode: 98fc2...d6d Nei, det er fra uke 24, men først fra uke 28 begynner det å tegne seg et mønster i hyppighet, frekvens døgnvariasjon mtp. liv. Går man én dag uten å kjenne liv i uke 26+4 skal man selvfølgelig undersøke det nærmere. Anonymkode: 41303...183 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er fra uke 24, men først fra uke 28 begynner det å tegne seg et mønster i hyppighet, frekvens døgnvariasjon mtp. liv. Går man én dag uten å kjenne liv i uke 26+4 skal man selvfølgelig undersøke det nærmere. Anonymkode: 41303...183 https://oslo-universitetssykehus.no/behandlinger/lite-liv-i-svangerskapet#etter-uke-24-i-graviditeten Anonymkode: 41303...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå