Gå til innhold

Kan man be bhg om råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo 

Jeg skal på foreldresamtale i barnehagen snart for min datter på 3,5. Jeg har et par spørsmål om barnets meninger rundt barnehagen og jeg vil gjerne be om råd hvordan jeg kan møte det.. Er det egentlig innafor å be om råd i foreldrerollen i barnehagen? 

Anonymkode: 4e7d0...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Jeg skal på foreldresamtale i barnehagen snart for min datter på 3,5. Jeg har et par spørsmål om barnets meninger rundt barnehagen og jeg vil gjerne be om råd hvordan jeg kan møte det.. Er det egentlig innafor å be om råd i foreldrerollen i barnehagen? 

Ja, hvorfor skulle det ikke være det?

Anonymkode: 1f537...aaa

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor skulle det ikke være det?

"usikker i foreldrerollen".. Veit ikke. 

Skrevet

Ja, selvfølgelig! 

Skrevet

Eg ville ha vore forsiktig. Kan fort bli tolka som at du er usikker i foreldrerolla ja. 

Anonymkode: ff0e4...bfa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eg ville ha vore forsiktig. Kan fort bli tolka som at du er usikker i foreldrerolla ja. 

Å be om råd gjør ikke at en virker usikker i foreldrerollen

• Liker 4
Skrevet

Forsiktig? Hva kan skje hvis man gir utrykk for at man ikke er skråsikker i alt man gjør? Er det farlig? 

Anonymkode: 5cfa4...a5a

• Liker 3
Skrevet

Forsiktig? Hva kan skje hvis man gir utrykk for at man ikke er skråsikker i alt man gjør? Er det farlig? 

Folk er redde for bv. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, minister-mio skrev:

Å be om råd gjør ikke at en virker usikker i foreldrerollen

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig får det ingen negative konsekvensar å be om råd. Det kjem an på kven du spør. Eg kjenner ikkje barnehagen til ts og veit ikkje korleis pedagogen vil oppfatte situasjonen, og kor mykje av samtalen som blir notert ned og arkivert. 🙂

Eg opplevde at det at eg hadde innrømt "feil" vart brukt mot meg seinare. Det gjekk bra til slutt, men eg har gått fra å vere ein open person til å vere svært forsiktig med korleis eg ordlegg meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...