AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Relativt nytt forhold på ca. halvåret. Vi har det bra på alle plan og sexen er bra, når vi har sex, vel og merke. Vi har et litt ulikt behov for sex og nærhet på den intime måten. Det vil si; han er ikke så nøye på det og tenker ikke så mye på sex sånn egentlig. Det er i og for seg fint at han setter andre gode kvaliteter i forholdet foran dette, men jeg ønsker mer sex. Vi snakker mye og åpent om alt, også følelsene rundt dette, men jeg merker at jeg sliter litt med å uttrykke meg helt ærlig rundt dette temaet, da jeg synes det er litt sårt. Også fordi han av personlige grunner har perioder hvor han er veldig mye sliten og derfor ikke alltid blir like kåt eller får veldig behov for sex. Jeg setter veldig pris på å bli begjært og liker at partneren min tar mye på meg og viser meg at han er glad i meg på den måten. Det booster både selvfølelsen min og er spennende. Jeg føler meg mer elsket når jeg «får» denne oppmerksomheten. Vi kysser og koser mye, han gir meg mye oppmerksomhet på andre måter, men jeg savner å bli begjært skikkelig, Jeg blir fort paranoid og føler at det er noe galt med meg. Når han ikke er helt der at han vil ha sex når jeg prøver å ta initiativ, blir jeg mer og mer redd for å bli avvist og får vanskeligheter med å ta initiativ.. Hvordan kan jeg ta dette opp på en fin måte og fortelle ham mine behov uten at det skal komme frem som misnøye? Jeg er jo ikke misfornøyd, men jeg begynner å kjenne at jeg ønsker mer intimitet med ham.. Anonymkode: f99e1...5a9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Snakk med han, bare dere to. Er ikke en form for å være intim på så vet ikke jeg. Anonymkode: 3eb82...ff6 1
Fioljenta Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Tips: Ta praten mens dere går eller kjører bil. Da er det mindre «ufarlig». Prøv å være åpen uten å anklage og kreve. 💜 Hvis han er mye sliten, så kanskje du kan finne måter å avlaste ham? Jeg har også god erfaring med å skryte av mannen min i stedet for å bare snakke om hva jeg skulle ønske jeg fikk. Altså, skryte både i akten og når vi prater om sex. Jeg liker også at han viser begjæret sitt, men han må ha overskudd og våge. Man blir litt naken og sårbar når man viser begjær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå