Gå til innhold

Stokke Flexi Bath, hvordan fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt Stokke Flexi bath til babyen som snart kommer. Jeg skulle prøve å «slå det ut», men synes det klapper så lett sammen igjen 🤔 er det noe magisk triks her som jeg ikke har forstått? Er veldig skummelt om det klapper sammen på stativet.

Anonymkode: f0041...e8e

Skrevet

Klapper ikke sammen når du har vann i det vel? Har ikke brukt det med stativ, men står stødig på gulvet. 

• Liker 1
Skrevet

Når du fyller badekaret så utøver vannet såpass mye press mot kantene at det ikke klapper sammen. 

Anonymkode: 93485...911

• Liker 1
Skrevet

Med vann holder det seg åpent. 

Anonymkode: a213d...9a0

• Liker 2
Skrevet

Aaah haha da skjønner jeg 😂 Tusen takk for oppklaring! Har ikke testet med vann ennå *føler meg litt dum nå*

Anonymkode: f0041...e8e

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg samtidig spørre om den proppen som følger med. Skal den liksom skifte farge når vannet er riktig temperatur? Synes ikke den skifter farge uansett, er bare mørk. 

Anonymkode: 6a873...9d4

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg samtidig spørre om den proppen som følger med. Skal den liksom skifte farge når vannet er riktig temperatur? Synes ikke den skifter farge uansett, er bare mørk. 

Aldri skjønt kva den der var til heller.

Anonymkode: 15550...4b6

Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nyere toppene skal skifte farge. Våres skifter til en litt mer rødfarge når det er badetemperatur. Likevel er nok dette mest et salgstriks, for om vannet et for varmt, så blir den ikke veldig rød i fargen her hjemme. Beste er å alltid sjekke med albuen:) 

Altså, den er mørkegrå, med et lite hint av rødfarge. Fungerer ikke så godt 

Endret av lillehavfruen
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den blir litt rød-brun i fargen når vannet er for varmt :) er sort ellers.

Anonymkode: b1679...e5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...