Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i disse corona tider er kjæresten skeptisk til å dra til Oslo for å spise middag ute, noe jeg skjønner. Men han har vært på lekeland med sønnen sin og cafe uken etter. Så det var liksom ok. Og i dag begynner han å snakke om at han skal være med på julemiddag med jobben sin, eh..... så de kan han gå ut og spise med men ikke meg? Jeg kan ril nød skjønne det med sønnen, men ikke det med jobben. Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 4be94...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt sur om jeg var deg

Anonymkode: a1bbe...9b8

• Liker 3
Skrevet

Hadde også blitt rimelig sur om jeg var deg

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke heller be han ut på middag i nærområdet? Må det være Oslo? Det er ganske masse tilfeller av corona i Oslo så jeg skjønner han godt 

Anonymkode: 28d63...b5d

• Liker 2
Skrevet

Ta her

han vil ikke spise ute i nærområdet heller. Men take away er ok da. Skjønner ikke helt greia hans🤨

Skrevet

Det er STOR forskjell på Oslo og andre steder. 

Anonymkode: 57914...5b6

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er STOR forskjell på Oslo og andre steder. 

Anonymkode: 57914...5b6

Men er det samme i Asker/Bærum, han vil ikke spise ute uansett hvor. Ikke med kompiser heller. Men jobben er ok?

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er normalt. Jeg hadde reagert på samme måte som du, så jeg hadde tatt det opp med han. Bare husk å gjør det på en fin måte.

• Liker 1
Skrevet

Han vill ikke spise ute med deg eller venner, men han vurderer å gjøre det med jobben. Kanskje han føler at han må bli med på det sosiale med jobben, selv om han kanskje ikke har så lyst. 

Anonymkode: b1c97...6c3

• Liker 1
Skrevet

Hva sier han selv? Enig med AB over. Tenker han ikke synes noe om at jobben skal ut å spise, men at det er vanskelig å si nei. Ett restaurant-besøk er uansett mindre risikabelt enn to restaurant-besøk.

Ja, det er helt normalt. Ta det igjen når smittefaren har blitt mindre i Norge.

Anonymkode: 5133a...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...