Gå til innhold

Hva synes du er søtest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av menneskebabyer eller kattunger?

Husker en veninne ble sur fordi vi snakket om dette en gang og jeg sa at jeg synes kattunger er søtest. Mulig det var fordi hun akkurat hadde fått baby. Hin skjønte ikke hvordan jeg kunne synes dette. Jeg sa jeg synes menneskebabyer er søte, men at kattunger er søtest i mine øyne. Burde kanskje ikke sagt det... Men man har jo forskjellige meninger.

Anonymkode: 987b3...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg:)

Anonymkode: ef089...791

• Liker 4
Skrevet

Kattunger 

Anonymkode: b313f...d10

• Liker 4
Skrevet

Ingen av delene. Jeg synes fugler er søtest 

Anonymkode: 4cfdc...4f2

Skrevet

Helt enig med deg. Jeg har også en lignende historie! Venninne tilbød meg bilder av babyen sin, og av valpen sin. Jeg ville veldig gjerne ha bildet av valpen, men var ganske likegyldig til bildet av babyen. Hun ble litt sur hun også 😄

Anonymkode: d7775...637

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig svak for menneskebabyer, men kattunger er også ekstremt vakre å se på. Klarer ikke helt å velge. 🤷‍♀️

Skrevet

Kattunger, tror nok de som sier babyer sier det med en tanke om at mennesker er litt "viktigere"

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt egen baby, og synes fortsatt at kattunger er søtest 😂

• Liker 3
Skrevet

Er det bare menneskebabyer som kalles for babyer, eller er kattunger og andre dyreunger også babyer? Ble litt nysgjerrig på dette 😊

Skrevet

Hundevalper 😂

Anonymkode: 5deab...875

• Liker 1
Skrevet

Engelske bulldoger 

Anonymkode: 06c0c...8a4

Skrevet

Kattunger 😻😻 Min katt er nå 2 år og fortsatt søt, men herregud husker den dagen jeg fikk henne. 3 mnd gammel liten baby og den mjauingen. Det var akkurat før jul og den tiden var så koselig. Hun er fortsatt like søt og enda veldig leken, men synes katter vokser opp så fort. Kunne gjerne vært små babyer en stund til for min del :ninuskapus:

Skrevet

Det tar en stund før babyer blir søte 😅 så kattunger er søtere. Barn blir søte når de er over ett år, de blir liksom søtere og søtere til de er sånn 3 typ. 

Anonymkode: 0f40d...7de

• Liker 1
Skrevet

Hundevalper er søtere enn alt annet i verden. 😍 Men du må lære deg å vite når noe passer seg å si, og ikke. 😂

Anonymkode: 399c3...87b

• Liker 2
Skrevet

Kattunger er søtest!! babyer er ekle 

Anonymkode: 4c6c7...23c

Skrevet

Babyer, men det er kanskje fordi jeg virkelig ikke liker katter :P

Anonymkode: 72f6d...9d3

Skrevet

Søthetsskalaen: først mine egne barn, så kattunger, så andres babyer laaangt bak.

• Liker 1
Skrevet

Kattunger og hundevalper! Får en varm følelse når jeg ser de 😍 Når jeg ser bilder av babyer blir jeg bare irritert. 

Anonymkode: 5d27b...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...