Gå til innhold

Stoffskifte, Balderklinikken, what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har gradvis fått forverret helse, og har nå etter to år gått opp 20 kilo, sliter med smerter i ledd og muskler, ingen energi til å gjøre noe, konstant kvalme og nærmest ingen metabolisme. Så jeg kjenner derfor ikke sult lenger, og har også kramper og magesmerter uavhengig om jeg spiser eller ikke. Jeg har fått høre at alt dette kan være lavt stoffskifte, og har utelukket en del annet hos legen. Prøvene for stoffskifte var innenfor referanseområdet, men har blitt anbefalt Balderklinikken? Noen som har noe tips, eller anbefalinger? Venter også på svar på anti-tpo. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle fastleger er gode på stoffskifte. Jeg fikk også verdier innenfor referanserammen (da på den høye siden av normal), men jeg var kjempesyk. Bare flaks at jeg flyttet og fikk ny lege som tok prøve igjen og gav meg diagnose og medisiner. 

Anonymkode: 66cff...004

• Liker 1
Skrevet

Har vert innom Balderklinikken ja. Opplevde at de tok meg mer seriøst, men det er dyrt(!) bare så du er klar over det. Føler at de hjalp meg på begynnelsen men ikke på sikt. Kanskje fordi de jeg gikk hos først slutta og jeg måtte bli overtatt av andre som ikke var så engasjert. Men jeg har tro på litt alternative metoder hvis det er veien du vil gå, sunt kosthold og tilskudd er ikke feil. Min hovedregel er at jeg lytter til kroppen sier, ikke alltid hva ekspertene mener at kroppen burde si selv om den ikke gjør det. 

Anonymkode: d5534...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...