Gå til innhold

Finnes det en god kvinnegruppe? Men ikke for ekstrem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en kvinnegruppe, feministgruppe, eller kall det hva du vil😄

Hovedsakelig er jeg ute etter en gruppe som fremmer likestilling, er saklig, og ikke for ekstrem! Mer som at det man diskuterer faktisk viser til aktuelle saker med statestikk og forskning. Det synes jeg er veldig interessant 😊

Anonymkode: bae1d...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags kvinnegruppe da? For å debattere, eller for å utrette noe? Hva med soroptimistene? 

• Liker 1
Skrevet

Den selskapelige

Anonymkode: 9b029...672

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Pinto2013 skrev:

Hva slags kvinnegruppe da? For å debattere, eller for å utrette noe? Hva med soroptimistene? 

Mest for å debattere, men absolutt positivt om de har noen saker de brenner ekstra for som jeg kan relatere til ☺️

Det går nok litt på at jeg blir mer og mer opplyst og engasjert i dette med likestilling selv. 

Skrevet

Kvinnefronten

Anonymkode: 76e66...5f2

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest for å debattere, men absolutt positivt om de har noen saker de brenner ekstra for som jeg kan relatere til ☺️

Det går nok litt på at jeg blir mer og mer opplyst og engasjert i dette med likestilling selv. 

Soroptimistene er for kvinner, og jobber for å bedre kvinners situasjon, spesielt gjennom utdanning og arbeid, og med ekstra fokus på fattigere land. Sjekk ut nettsiden deres, de er dessverre veldig dårlig til å markedsføre seg, jeg hadde ikke hørt om dem før ei i svigerfamilien min fortalte meg om dem. Tenkte selv å bli medlem etter småbarnstida er ferdig. De har lokale klubber, men er en internasjonal organisasjon. Tror dog ikke de driver så mye med generelle  ideologiske debatter, men kanskje noe å sjekke ut? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Pinto2013 skrev:

Soroptimistene er for kvinner, og jobber for å bedre kvinners situasjon, spesielt gjennom utdanning og arbeid, og med ekstra fokus på fattigere land. Sjekk ut nettsiden deres, de er dessverre veldig dårlig til å markedsføre seg, jeg hadde ikke hørt om dem før ei i svigerfamilien min fortalte meg om dem. Tenkte selv å bli medlem etter småbarnstida er ferdig. De har lokale klubber, men er en internasjonal organisasjon. Tror dog ikke de driver så mye med generelle  ideologiske debatter, men kanskje noe å sjekke ut? 

Skal absolutt sjekkes ut!! Takk! 😊

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Mest for å debattere

Men vil det ikke bare bli et ekkokammer da? En debatt fordrer jo at folk med ulik mening deltar

Anonymkode: 2f9ae...06c

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den selskapelige

Anonymkode: 9b029...672

Men hvordan blir en medlem? Den er ikke å finne på nett? 

Anonymkode: 0a3c2...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...