AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #21 Skrevet 1. november 2020 Er og ufør. Formsydd helst. Da jeg har mini midje med store hofter. går mye i stramme kjoler, skjørt som framhever kroppen (blyant) Stramme jeans/spanx tights i skinn og bluse. Går alltid i høye hæler Hjemme går jeg mest i jeans og en deilig strikke genser. Men når kvelden kommer bruker jeg mannen si t skjorte 😆 Klær er noe jeg alltid har likt 🥰 Anonymkode: aa616...b1f 2
SPOCA Skrevet 1. november 2020 #22 Skrevet 1. november 2020 Hjemme: Singlet, behagelige lounge-bukser/tights og cardigan. Overalt ellers (f.eks jobb): 50-tallskjoler og 50-tallsinspirerte klær (kåper, evt. skjørt i stedet for kjole osv). Er 33 år.
FantasDick Skrevet 1. november 2020 #23 Skrevet 1. november 2020 34 år, uniform på jobb. Er veldig glad i nøytrale bodyconkjoler til hverdags, bruker de gjerne med (hvite) sneakers, skinnjakke og enkle smykker. Går ofte i matchende sett; myke joggebukser med croptops/sweats, chunky sneakers og smykker. Liker også sorte/mørke skinny/flare jeans med en stor strikkegenser til, Chelsea/ankelboots og kanskje skinnjakke og stort skjerf. Jeg elsker å pynte meg så til fest blir det alltid kjole og høye hæler! Liker asymmetriske snitt, nøytrale farger, åpen tå, statement smykker og glitter. 1
Kvalitet Skrevet 1. november 2020 #24 Skrevet 1. november 2020 På 28.10.2020 den 8.04, AnonymBruker skrev: Jeg er 32 nylig ferdigutdannet og på utkikk etter en jobb jeg kan gå med dress. På jobb nå går jeg med sorte skinnyjeans, tynn ullgenser, arbeidstskjorte over og joggesko. Når vi skal ut og farte en lørdags ettermiddag med ungene eller jeg skal ta en kaffe med en venninne har jeg på enten en kort kjole og ullcardigan, eller et kort skjørt med en deilig ullgenser over, samt ullstrømpebukser til begge deler og enten skoletter eller nude-sko. Hjemme går jeg i en fin og tettsittende joggebukse og en løsere T-skjorte, en vid kjole og cardigan eller myke jeans og ullgenser. Anonymkode: 9bbee...803 Hvor finner man pene tettsittende joggebukser/kosebukser?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #25 Skrevet 1. november 2020 På 26.10.2020 den 16.37, AnonymBruker skrev: Hva pleier dere å gå med til hverdags og i helgene, hvor gamle er dere og hva jobber dere med eventuelt om dere studerer eller ikke jobber? Anonymkode: 50140...c62 Disse evinnelige spørsmålene, er de til en masteroppgave eller et bokprosjekt? Måten du stiller spørsmålene på ligner spørreundersøkelser. Anonymkode: 934a2...900 2
Ardwinna Skrevet 1. november 2020 #26 Skrevet 1. november 2020 Alt mulig rart. Noen ganger i jeans og genser, andre ganger i kjole eller topp og skjørt. Noen ganger svart, andre ganger mer spreke farger. Kommer an på dagsformen. Hjemme bruker jeg behagelige koseklær som onepiece, joggebukse eller tights og store myke gensere. Eller ullklær hvis det er kaldt, da jeg er litt frysepinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå