Gå til innhold

Liker du å se hudormer og svære kviser bli "poppet"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne ting er det ekleste, mest kvalmefremkallende...:( det er visst mye som skal være «en greie»....🤢

Anonymkode: 2418f...aad

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaa!! Elsker sånne videoer!! 😂

Anonymkode: a1f76...5aa

• Liker 10
Skrevet

Digger det!

Anonymkode: 931b5...bcd

• Liker 6
Skrevet

Jeg står over, ellers takk. :) Når programmer som Dr. Pimplepopper dukker opp er jeg ikke sen med å skifte kanal, for å si det sånn. :P 

• Liker 1
Skrevet

Ja😂 bra underholdning

• Liker 2
Skrevet

Hvem faen går med en hudorm stor som ett sneglehus i ansiktet i 50 år tenker nå jeg... 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaaaaa!! Elsker sånne videoer!! 😂

Jeg også 

Skrevet
6 minutter siden, Gasellen skrev:

Hvem faen går med en hudorm stor som ett sneglehus i ansiktet i 50 år tenker nå jeg... 

Uforståelig for de fleste, tror jeg. I alle fall en av den størrelsen der! Det er ikke akkurat sånn at hun ikke har fått øye på den i speilet hver dag hele sitt voksne liv....

TS

Anonymkode: 09356...1ca

Skrevet

Jeg spyr nesten av det. Synes det er komplett motbydelig og fatter ikke at noen liker å se på sånt. Fatter det ikke. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, hater det. Vet det er naturlig, men har ikke behov for å se det..

Anonymkode: a8dba...b0a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, youcancallmejune skrev:

Jeg spyr nesten av det. Synes det er komplett motbydelig og fatter ikke at noen liker å se på sånt. Fatter det ikke. 

Det er noe med det at det føles litt ekkelt, samtidig som det føles så tilfredsstillende å få ut den jævlige møkka fra sitt dyp i huden....Sånn føler jeg det.

TS

• Liker 7
Skrevet

Digger dr.pimplepopper.

veldig tilfredsstilliende😉

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med det at det føles litt ekkelt, samtidig som det føles så tilfredsstillende å få ut den jævlige møkka fra sitt dyp i huden....Sånn føler jeg det.

TS

Akkurat sånn er det!

• Liker 2
Skrevet

Noe så diggnasty. Så bare bildet av videoen og vet ikke om jeg klarer å se på. Samtidig ønsker meg litt en sånn selv, bare for tilfredsstillelsen av å ta den. 

Skrevet

Holder på å spy bare å lese om det.

Anonymkode: e8111...a7d

• Liker 2
Skrevet

Hvis mannen vil bestemme hva som går på tv trenger han bare sette på dr pimpelpopper. Jeg rømmer etter 5 sekunder og kommer ikke tilbake. Noe så kvalmt.

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke å se slikt. Men å ta kviser og hudormer selv er en tilfredstillelse syns jeg. Er både godt og vondt

Anonymkode: 3dc89...492

Skrevet

Google "Mango worms".... God fornøyelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...