AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Hva er grensen for når du tar nærmere kontakt? Nå har det skjedd flere ganger på under en uke, og det virker ikke som om bhg selv ser så alvorlig på det. Men barn bør jo ikke bli bitt så ofte, selv om det selvfølgelig kan skje. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 25a5d...f20
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er grensen for når du tar nærmere kontakt? Nå har det skjedd flere ganger på under en uke, og det virker ikke som om bhg selv ser så alvorlig på det. Men barn bør jo ikke bli bitt så ofte, selv om det selvfølgelig kan skje. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 25a5d...f20 Du har lov til å spørre og å ta det opp med barnehagen. Det skal jo selvfølgelig ikke være sånn at barn blir bitt hele tiden. Men jeg vet at det er like fælt for foreldrene til det barnet som biter; men dersom de ikke vet at det skjer så hyppig, så får de jo heller ikke gjort så mye. Jeg ville nevnt det til barnehagen at det blir litt mye biting kanskje .. Anonymkode: a0a6b...fd9
Zwish Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Vi ba om samtale etter to dager på rad, da det eskalerte veldig i bittsted og styrke på bittet. Skjedde dagen for samtalen i tillegg, (tidligere på dagen), og så ikke mer. Føler det blr tatt på alvor, og de sa jo at sånt ikke skal skje, og at de skulle trappe opp å følge med på de to gutta, samt at de ville snakke m oss igjen om en uke. syns du kan be om samtale alt ettersom hva du syns selv, alder på barnet etc. - Ikke noe galt i det, og trenger ikke bety drama av den grunn, eller snakk om å kaste skyld- er mer for å høre hva bhg tenker rundt det og om de har noen tanker om forebygging.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Du får ikke vite noe særlig om tiltak osv, mest sannsynlig har de fokus på det. Det finnes barn som blir bitt flere ganger i uken, ikke gøy for noen Anonymkode: a9796...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 Jobber selv i bhg. Da barnet mitt ble bitt for fjerde gang og alle ganger gjennom huden, så sa jeg i fra til bhg at det ikke var greit. Jeg vet at det skjer. Du har rett til å si i fra når det ikke er greit lenger. Anonymkode: 341ab...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå