Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som har bestilt vogn den siste tiden. Var det lang leveringstid? Min venninne fikk ikke vognen før etter tre mnd pga Koronaforsinkelser. Ser at den vognen jeg ønsker meg begynner å bli utsolgt i de fleste store butikkene rundt omkring så lurer på om jeg skal slå til nå, selv om jeg bare er i uke 22 🤔 Hva tenker dere som snart skal kjøpe vogn?

Anonymkode: 34380...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt den snarest. Ja, det kan være lang leveringstid. Også utenom korona. Min skulle i teorien ha 8 uker leveringstid, da jeg kjøpte vogn for to år siden, og likevel tok det godt over 3 mnd. 

Det er jo ikke "bare" i uke 22, har du sett alt er ok på OUL, tenker jeg det er null problem å bestille. Og så kan du jo avbestille som regel, i noen uker etterpå, om det skulle gå galt. 

Anonymkode: 1f971...e71

Skrevet

Bare å bestille det. Jeg kjøpte vogn i uke 14 med første, den var på tilbud da, så jeg synes ikke uke 22 er for tidlig 🙈😅

Anonymkode: 44c33...c03

Skrevet

Jeg er 19 uker på veg og bestilte vogn i helga. I butikken sa hun at det godt kunne ta over 10 uker i disse koronatider. Man vet ikke hvordan det blir med produksjon av deler som må hentes inn fra andre land osv.  Og om vogna kommer i hus i god tid, hva gjør det?:) Bare koselig å ha ting på plass, og i allefall snedig når man ikke vet om baby kommer før tida, eller om hvordan formen er etter hvert. 

Anonymkode: b7b1f...1af

Skrevet

Takk, dere 💕 Da har jeg bestilt vognen og den skal hentes i morgen! Kjæresten var litt skeptisk, men jeg poengterte at den kan stå på det nokså tomme barnerommet inntil videre så han ble enig til slutt 😉 

Anonymkode: 34380...fed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...