AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Ja! Gikk tre ganger, og lille kom én uke før terminen deres (rett på, etter min beregning). Merket MYE mer kynner-aktig aktivitet samme dagen/dagen etter hver behandling! Svært merkbar forskjell, så liker å tro at det hjalp! Anonymkode: 23a8d...52a 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Dyr behandling uten dokumentert effekt! Jeg hadde troa på forhånd, men endte med å bli igangsatt 10 dager over termin og hadde en laaaang fødsel med ineffektive rier. Hadde 5 behandlinger fra uke 37, og angrer greit nå. Anonymkode: 729df...4eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Ingen dokumentert effekt utenom placebo. Men om du tror på det, så får du jo i det minste placeboeffekten. Anonymkode: 1aff9...020
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 Min erfaring er at det selvsagt ikke funker i det hele tatt. Hjelper ikke at en og annen fødte uka etter. De hadde født da uansett (sannsynligvis). Har faktisk prøvd men ingen effekt. Prøvde også akupunktur som smertelindring under fødsel, funket ikke det heller. Anonymkode: b6922...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå