AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Halloween er på lørdag, men jeg syns det er litt dumt og kjøpe gresskar for 16 kroner kiloen for å bare sitte det ut på lørdag. Men jeg har ikke lyst å være alt for tidlig heller. Altså hvis jeg hadde sett et gresskar utenfor et hus i dag, så hadde jeg ikke tenkt noe over det. Jeg hadde tenkt at det var koselig, men hva tenker de fleste? 🤔 Anonymkode: e6178...8a4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Ville satt det ut helt nå, og skjært det opp på fredag. Ta det inn hvis det blir minusgrader. Anonymkode: b7c42...20b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Vær grundig når du skraper ut innmaten. Så står det seg fint utendørs i høsttemperaturer i 1-2 uker Høstpynt er bare koselig. Anonymkode: 5244e...b84 2
Tecka Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Vi laget de i går. Så lenge det er kjølig og du tar ut all innmaten holder de opp til et par uker
Danseskjørt Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Sikkert dumt spørsmål, har aldri skjært ut gresskar før nå i år; hvordan fjerner man all innmaten? Er det bare å skrape det ut med en skje? Er det noen lure triks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå