Gå til innhold

Dine Nespresso favoritter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dine Nespresso faroritt kapsler er? Tenkte å benytte meg av tilbudet om å kjøpe 300 kapsler, og få gratis maskin med på kjøpet. Men da må jeg jo kjøpe en del av de forskjellige smakene. Og redd for å gjøre en del bomkjøp.

Jeg er vel mest glad i kaffe med en del smak, gjerne litt krydret, og ellers søt kaffe. 

Anonymkode: fda99...723

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som drikker nespresso her? 

Skrevet

Etter å ha «drept» to maskiner på ganske kort tid, har jeg gått over til kaffetrakter igjen for en god stund siden. Så velger jeg helt selv fra alle brennerier. 
300 kapsler er mye, ser at minste pakka koster over 1700kr-langt mer om en vil styre innholdet selv

Anonymkode: c0042...22c

Skrevet

Jeg fikk Nespresso-maskin av mannen før barseltiden nå, og har ikke full kontroll på hva jeg syns om alle kapslene. Jeg liker ikke giornio, men har masse liggende fordi mannens kompis som ofte er her, syns den var best. Mine favoritter er odacio og master origin colombia. Når jeg kjøper bønner til presskanna, er jeg mest glad i intens og krydret kaffe, men de to nespressokapslene jeg liker best, er mer fruktige.

Les på beskrivelsene av dem før du evt. bestiller. Og kanskje kjøp en del forskjellige så du ikke ender opp med bare bomkjøp, og server til gjester hvis det er noe du oppdager at du ikke er så begeistret for selv?

Anonymkode: 581fd...a0e

Skrevet

Husker dessverre ikke navnet på de jeg liker, men på styrkegrad syns jeg de midt på treet er det beste, eventuelt litt over midten.

Anonymkode: a8972...d4a

Skrevet

Nespresso var vel ok ,rask kaffe og alt det der men kapslene flyr hos en som drikker mye kaffe og dyrt er det.

Gikk over til annen type kaffe maskin hvor jeg fyller på bønner og vann ,velger mengde i koppen og maskin gjør rest.

Anonymkode: 79f17...861

Skrevet

Synes ikke at de jeg har smakt er så gode jeg. Det blir litt sånn vannete smak. Eller har de bedret seg med årene? Er et par år siden jeg fikk smake sist. 

Jeg synes at mokkamasteren er mye bedre. 

Skrevet
På 26.10.2020 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva dine Nespresso faroritt kapsler er? Tenkte å benytte meg av tilbudet om å kjøpe 300 kapsler, og få gratis maskin med på kjøpet. Men da må jeg jo kjøpe en del av de forskjellige smakene. Og redd for å gjøre en del bomkjøp.

Jeg er vel mest glad i kaffe med en del smak, gjerne litt krydret, og ellers søt kaffe. 

Jeanette? 

Anonymkode: 27408...101

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nespresso var vel ok ,rask kaffe og alt det der men kapslene flyr hos en som drikker mye kaffe og dyrt er det.

Gikk over til annen type kaffe maskin hvor jeg fyller på bønner og vann ,velger mengde i koppen og maskin gjør rest.

Anonymkode: 79f17...861

Hvilken type maskin da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...