Gå til innhold

Nylig single venninne veldig interessert i meg, uventet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gikk ut av et langt forhold i sommer, kjent henne i snart 10år. Møttes via gruppetrening, gjør andre ting sammen også. Har barn på samme alder, jeg er heller ikke i forhold. Så hender vi besøker hverandre av og til eller andre ting. Siste gangene vi har møttes har hun vært veldig mer intim med klem og kos, i går kysset hun meg. Kom brått på, lagde ikke noen greie ut av det. Ikke hørt fra henne i dag, skal jeg ta kontakt? Spørre hva hun vil? Dette skjedde mens vi snakket om følelser og forhold.

Anonymkode: b8b49...26f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du interessert i henne da? 

Anonymkode: f06cd...113

• Liker 4
Skrevet

Vær forsiktig så du ikke blir en rebound. Er du interessert i hun da? 

Anonymkode: 34473...d6e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig så du ikke blir en rebound. Er du interessert i hun da? 

Anonymkode: 34473...d6e

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du interessert i henne da? 

Anonymkode: f06cd...113

Ikke kysset/klint med jenter siden jeg var 16-20år. Men etter denne episoden tenker jeg såklart på at det kan gå ann å like det :) 

• Liker 2
Skrevet

Føler jeg vil ha dette "hemmelig", ingen jeg kan snakke med om dette. Møtte henne i går der vi prøvde oss frem og ble litt enige :) 

Skrevet

Høres forsiktig sagt underlig ut. Nærliggende å mistenke psykisk lidelse under utvikling. Sikkert lurt å holde seg et stykke unna.

Anonymkode: 110a2...0df

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres forsiktig sagt underlig ut. Nærliggende å mistenke psykisk lidelse under utvikling. Sikkert lurt å holde seg et stykke unna.

Atte....hæ!?!?!?

Skrevet
14 timer siden, Alterego666 skrev:

Atte....hæ!?!?!?

Jeg bryr meg ikke om slike kommentarer :) 

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke om slike kommentarer :) 

Regner med det er kommentaren til AB 0df du ikke bryr deg om og ikke kommentaren til Alterego666 for den var helt på sin plass.
Beklager avsporing, men viktig å ikke "rette baker for smed" som det het i gamle dager 😃

Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, 911 skrev:

Regner med det er kommentaren til AB 0df du ikke bryr deg om og ikke kommentaren til Alterego666 for den var helt på sin plass.
Beklager avsporing, men viktig å ikke "rette baker for smed" som det het i gamle dager 😃

Jeg tolker TS i positiv retning her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...