Gå til innhold

Ha sex med feminin trans som heterofil mann

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 timer siden, SlemUlv skrev:

Når begrunnelsen er "jeg er hetero, og har ikke sex med menn".. ja.

Da er jeg åpenbart transfobisk, til tross for flere transvenner. Jeg ville aldri nektet dem å føle seg som kvinner, men jeg hadde aldri ligget med dem heller 🙂

Anonymkode: 2cb67...134

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg åpenbart transfobisk, til tross for flere transvenner. Jeg ville aldri nektet dem å føle seg som kvinner, men jeg hadde aldri ligget med dem heller 🙂

Les det @SlemUlv skrev engang til

Anonymkode: 8eef7...de4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen, det å ikke ville ha sex med noen, er ikke det som gjør noen transfobisk. 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg de fleste menn kunne tenke seg.

Utfordringen er nok fordømmelsen fra andre. Først og fremst fra kvinner, som ikke vil ha menn som noen gang har vært med en transkvinne

Anonymkode: f584c...50f

Min samboer fortalte meg at han hadde vært sammen med en transkvinne (hatt sex, ikke forhold). Må innrømme at det satt meg ut i ca 5 sekunder, før jeg innså at jeg ikke kan styre hva andre føler og liker. Føler meg ikke trua av det heller, og vet ikke helt hvorfor dette skulle være så avtennende? Han har hatt sex med noen som så ut som en dame, (visstnok mye mer enn de aller fleste "normale" damer.) men med underlivet til en mann. Hvis man ikke går å kjenner "under skjørtene" til folk, er det nok vanskelig å se forskjell. Selvfølgelig ville noen stoppet idet klærne falt, men tror nok flere enn vi tror faktisk ville hatt sex med vedkommende, kun for spenningens del. 

Anonymkode: f28d7...bfb

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex med MtF flere ganger både med og uten kjønnskorrigerende operasjon. Det har stort sett vært bedre enn sex med biologiske kvinner.

Anonymkode: 02401...82c

• Liker 1
Skrevet

Totalt uaktuelt. Om en transe eller homofil skulle være uheldig nok til å legge an på meg, ville neppe avvisningen være spesielt høflig. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Resignert skrev:

Totalt uaktuelt. Om en transe eller homofil skulle være uheldig nok til å legge an på meg, ville neppe avvisningen være spesielt høflig. 

Trodde det bare var dere menn som la an på kvinner jeg ;) Så tror du ikke trenger å bekymre deg for dette

Anonymkode: 8eef7...de4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sex med menn, uansett hvor mye sminke eller dameklær de doller seg opp med.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å respektere hva jeg føler også eller går det bare kun den ene veien? Tvang og shaming fungerer dårlig hvis ladyguttene vil ha viljen sin. De får respektere at folk har ett annet syn enn dem og akseptere at uansett hva de gjør, vil de forbli han/hun for andre enn dem selv.

Trodde de gikk gjennom timevis med psykolog for å få mannefitte og har sterk psyke, også bryter de sammen hvis de ikke blir kalt for riktig kjønn.

Anonymkode: 72c13...44a

Tja, spørs jo litt hva følelsene dine innebærer. Man er ikke respektløs fordi man håper og forventer at folk skal respektere identiteten din (f. eks etnisitet, nasjonalitet, kjønnsidentitet, religion eller seksualitet) så lenge den er harmløs. Dine følelser prioriteres ikke om de går på bekostning av noen andres menneskerettigheter. Hadde du respektert mennesker som brukte nedlatende ord og begreper når de snakket om deg? 

Transpersoner sliter med noe som heter kjønnsdysfori. Det vil si at de har et stor ubehag knyttet til sitt biologiske kjønn, og når fremmede konstant skal påpeke dette, ofte med en respektløs intensjon, så er det klart at det blir vanskelig.

Hva får du utav disse negative holdningene dine? Føler du deg bedre av å tråkke ned på andre som ikke har gjort deg noe vondt? 

Skrevet

Trenger en oppklaring her.

Hvis jeg (mann) av en eller annen utenkelig grunn har sex med en mann som føler seg som kvinne så kan jeg altså fortsatt definere meg som 100% heterofil/seksuell enda jeg har hatt seksuell omgang med en biologisk mann? Hvis det er tilfelle så er det kanskje betimelig å spørre om hvordan en persons følelser kan definere andres seksualitet.

Anonymkode: 7a363...a74

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Tja, spørs jo litt hva følelsene dine innebærer. Man er ikke respektløs fordi man håper og forventer at folk skal respektere identiteten din (f. eks etnisitet, nasjonalitet, kjønnsidentitet, religion eller seksualitet) så lenge den er harmløs. Dine følelser prioriteres ikke om de går på bekostning av noen andres menneskerettigheter. Hadde du respektert mennesker som brukte nedlatende ord og begreper når de snakket om deg? 

Transpersoner sliter med noe som heter kjønnsdysfori. Det vil si at de har et stor ubehag knyttet til sitt biologiske kjønn, og når fremmede konstant skal påpeke dette, ofte med en respektløs intensjon, så er det klart at det blir vanskelig.

Hva får du utav disse negative holdningene dine? Føler du deg bedre av å tråkke ned på andre som ikke har gjort deg noe vondt? 

Nettopp. Det er direkte ondsinnet å feilkjønne med vilje, eller å si til transseksuelle at ’’du er ikke en ekte kvinne’’ bare fordi hun ble født som biologisk mann. Eneste grunnen til å si noe sånt må jo være for å være kjip. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det altså slik at jeg kan forlange at samfunnet omtaler meg slik jeg ønsker? Hvis jeg sier at jeg føler meg som en dame som skal folk snakke om meg som en 'hun'.

Er det riktig forstått?

Anonymkode: 7a363...a74

Vel, om du har en voksen holdning til det, så ja. Om du oppfører deg som et barn mtp det, så nei.

1 time siden, Resignert skrev:

Jøsses. Hvorfor så sinna? Er det ikke hyggelig at du er attraktiv da?

Anonymkode: cf03f...6c5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Edit:Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros.

Endret av Elaine Marley
Skrevet
19 timer siden, Uatskillelig skrev:

Nettopp. Det er direkte ondsinnet å feilkjønne med vilje, eller å si til transseksuelle at ’’du er ikke en ekte kvinne’’ bare fordi hun ble født som biologisk mann. Eneste grunnen til å si noe sånt må jo være for å være kjip. 

Nei. Det er det ikke. Ikke om man forholder seg til fakta istedenfor følelser. 
Transkvinner er IKKE kvinner. De er transkvinner. Nei, det er fordi det er fakta, ikke for å være kjip. Skjerp deg. 

Transkvinner bør ikke ha tilgang til kvinners sport, hvorfor har vi allerede sett ifb sport. De kan ikke få mensen, og trenger ikke innkalling til å sjekke for problemer kvinner kan få der nede. 

Ingenting som heter å "feilkjønne" . 

• Liker 1
Skrevet
På 27.10.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med MtF flere ganger både med og uten kjønnskorrigerende operasjon. Det har stort sett vært bedre enn sex med biologiske kvinner.

Bedre på hvilken måte da? Har du hatt sex med menn også? :)

Anonymkode: 497d4...54b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre på hvilken måte da? Har du hatt sex med menn også? :)

Anonymkode: 497d4...54b

Han skriver jo at han har hatt sex med flere menn. 

• Liker 2
Skrevet
På 27.10.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var det bedre? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...