AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #61 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, Cherilyn skrev: Du har hatt sex med transkvinne og kalte henne for han og til henne? Troll 2/10 Nei, selvfølgelig gjorde jeg ikke det .En random fyr via grindr som jeg traff en gang. Som presenterte seg som <kvinnenavn> og jeg svarte med å si mitt navn. Hadde sex, så gikk vedkommende. Hva trodde du at vi gjorde, satt i flere timer og diskutere hvordan det var å leve livet hans? Og at jeg da sa han? Og at jeg har hatt sex med en ftm. Og vedkommende kalte seg for et guttenavn, men der var det ikke engang NOE som minnet om mann. Bortsett fra et litt dårlig forsøk på å gjøre stemmen mørkere. Men det var utrolig hvor mye lysere den ble når vi knullet , klarte ikke å holde på den fake mørke stemmen da. Så jeg vil i det tilfelle si at jeg I HVERT FALL hadde sex med ei jente. Pupper + fitte og uansett hvor mer maskulint personen hadde kledd seg så var det ikke mye som var maskulint når klærne var av og hun lå der i senga klar for sex. Anonymkode: f45a2...de6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #62 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, selvfølgelig gjorde jeg ikke det .En random fyr via grindr som jeg traff en gang. Som presenterte seg som <kvinnenavn> og jeg svarte med å si mitt navn. Hadde sex, så gikk vedkommende. Hva trodde du at vi gjorde, satt i flere timer og diskutere hvordan det var å leve livet hans? Og at jeg da sa han? Og at jeg har hatt sex med en ftm. Og vedkommende kalte seg for et guttenavn, men der var det ikke engang NOE som minnet om mann. Bortsett fra et litt dårlig forsøk på å gjøre stemmen mørkere. Men det var utrolig hvor mye lysere den ble når vi knullet , klarte ikke å holde på den fake mørke stemmen da. Så jeg vil i det tilfelle si at jeg I HVERT FALL hadde sex med ei jente. Pupper + fitte og uansett hvor mer maskulint personen hadde kledd seg så var det ikke mye som var maskulint når klærne var av og hun lå der i senga klar for sex. Anonymkode: f45a2...de6 Ftm er ikke transkvinne, det er er transmann. Anonymkode: 8eef7...de4
Lisa Rowe Skrevet 27. oktober 2020 #63 Skrevet 27. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAN. Uansett hvor mye vedkommende vil kalle seg for en kvinne så er det en mann så lenge enkelte ting sitter fast på kroppen. Enten så kan man kalle det for en mann med pupper eller så kan man si: Shemale, som det heter på godt engelsk. Anonymkode: f45a2...de6 Det er viktig å skille kjønnsidentitet og biologisk kjønn. Det er forøvrig ikke kun kjønnsorgan som utgjør hvilket biologisk kjønn du har, så det er merkelig at du mener at dette skal avgjøre hvorvidt du skal få identifisere deg som det motsatte kjønn eller ei. En transkvinne vil alltid være biologisk mann med mannlige kromosomer, uansett hvor mange operasjoner hun undergår - det som er viktig å respektere er hva hun selv føler seg komfortabel med og hva hun selv identifiserer seg som. Du kan jo heller ikke vite om en transkvinne har tatt kjønnsbekreftende operasjon (fjernet penis) med mindre det er i en seksuell setting, eller du på et annet vis får vedkommende til å vise deg underlivet sitt - hvordan skal du avgjøre det da, om underlivet er det eneste som påvirker hvorvidt du anser vedkommende som en kvinne eller en mann? 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #64 Skrevet 27. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ftm er ikke transkvinne, det er er transmann. Anonymkode: 8eef7...de4 Følg med på hva jeg skriver du: Greit, får skrive det litt annerledes, for ser det nå at det kan misforstås: JEG HAR OGSÅ HATT SEX MED EN FTM. Bedre? Jeg har hatt sex med både en ftm og en MTF. Det er fortsatt det de er , og den sistnevnte som var en ftm hadde ikke gjort noe endringer. Anonymkode: f45a2...de6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #65 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, Lisa Rowe skrev: Det er viktig å skille kjønnsidentitet og biologisk kjønn. Det er forøvrig ikke kun kjønnsorgan som utgjør hvilket biologisk kjønn du har, så det er merkelig at du mener at dette skal avgjøre hvorvidt du skal få identifisere deg som det motsatte kjønn eller ei. En transkvinne vil alltid være biologisk mann med mannlige kromosomer, uansett hvor mange operasjoner hun undergår - det som er viktig å respektere er hva hun selv føler seg komfortabel med og hva hun selv identifiserer seg som. Du kan jo heller ikke vite om en transkvinne har tatt kjønnsbekreftende operasjon (fjernet penis) med mindre det er i en seksuell setting, eller du på et annet vis får vedkommende til å vise deg underlivet sitt - hvordan skal du avgjøre det da, om underlivet er det eneste som påvirker hvorvidt du anser vedkommende som en kvinne eller en mann? Poenget er at en MANN kan ikke si at han er heterofil så lenge han har sex med en som har et mannlig kjønnsorgan. En mann tenner ikke på en annen MANN hvis han ikke er enten bi eller homofil. Eller en av de andre filene hvor man liker omtrent alt mellom himmel og jord. Anonymkode: f45a2...de6 5
Lisa Rowe Skrevet 27. oktober 2020 #66 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at en MANN kan ikke si at han er heterofil så lenge han har sex med en som har et mannlig kjønnsorgan. En mann tenner ikke på en annen MANN hvis han ikke er enten bi eller homofil. Eller en av de andre filene hvor man liker omtrent alt mellom himmel og jord. Anonymkode: f45a2...de6 Jeg tenker at alle er i stand til og skal få lov til å eksprimentere uten at de skal få et stempel på seg, men jeg er enig i at om dette er en langvarig tiltrekning så er det mest sannsynligvis en annen legning enn heterofili inne i bildet. Det er helt forståelig og greit at heterofile menn ikke ønsker å ha seksuelle relasjoner med transkvinner som ikke har undergått kjønnsbekreftende operasjoner. Heterofile menn tiltrekkes som regel ikke kun kvinner på grunn av identiteten deres, men også på grunn av de fysiske trekkene. Selv jeg som bifil kvinne kunne ikke hatt sex med en transperson som ikke hadde undergått kjønnsbekreftende operasjon. Jeg respekterer identiteten deres, men for min del så må identiteten og det fysiske stemme overens for at jeg skal føle på en seksuell tiltrekning. Det er lov å ha preferanser uten å være transfob, men det er viktig å ha respekt.
herzeleid Skrevet 27. oktober 2020 #67 Skrevet 27. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at en MANN kan ikke si at han er heterofil så lenge han har sex med en som har et mannlig kjønnsorgan. En mann tenner ikke på en annen MANN hvis han ikke er enten bi eller homofil. Eller en av de andre filene hvor man liker omtrent alt mellom himmel og jord. Anonymkode: f45a2...de6 Hvorfor ikke? Hvis du har sex med en biologisk mann som ser så kvinnelig ut at du ikke forstår at det er en mann virker det ikke logisk at en nødvendigvis er homofil. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #68 Skrevet 27. oktober 2020 3 timer siden, Lisa Rowe skrev: Det er viktig å skille kjønnsidentitet og biologisk kjønn. Det er forøvrig ikke kun kjønnsorgan som utgjør hvilket biologisk kjønn du har, så det er merkelig at du mener at dette skal avgjøre hvorvidt du skal få identifisere deg som det motsatte kjønn eller ei. En transkvinne vil alltid være biologisk mann med mannlige kromosomer, uansett hvor mange operasjoner hun undergår - det som er viktig å respektere er hva hun selv føler seg komfortabel med og hva hun selv identifiserer seg som. Du kan jo heller ikke vite om en transkvinne har tatt kjønnsbekreftende operasjon (fjernet penis) med mindre det er i en seksuell setting, eller du på et annet vis får vedkommende til å vise deg underlivet sitt - hvordan skal du avgjøre det da, om underlivet er det eneste som påvirker hvorvidt du anser vedkommende som en kvinne eller en mann? Hva med å respektere hva jeg føler også eller går det bare kun den ene veien? Tvang og shaming fungerer dårlig hvis ladyguttene vil ha viljen sin. De får respektere at folk har ett annet syn enn dem og akseptere at uansett hva de gjør, vil de forbli han/hun for andre enn dem selv. Trodde de gikk gjennom timevis med psykolog for å få mannefitte og har sterk psyke, også bryter de sammen hvis de ikke blir kalt for riktig kjønn. Anonymkode: 72c13...44a 3
Gjest Alterego666 Skrevet 27. oktober 2020 #69 Skrevet 27. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg de fleste menn kunne tenke seg. Utfordringen er nok fordømmelsen fra andre. Først og fremst fra kvinner, som ikke vil ha menn som noen gang har vært med en transkvinne Anonymkode: f584c...50f Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #70 Skrevet 27. oktober 2020 2 timer siden, herzeleid skrev: Hvorfor ikke? Hvis du har sex med en biologisk mann som ser så kvinnelig ut at du ikke forstår at det er en mann virker det ikke logisk at en nødvendigvis er homofil. Gjelder bare hvis du blir lurt (les; voldtatt) til å tro at det er en ekte kvinne. Anonymkode: 5d9de...adc 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #71 Skrevet 27. oktober 2020 Hvor vanskelig er dette egentlig, om dama har penis og du må ta henne bak for å penetrere, så er det homofili om du er mann selv. En transkvinne har ikke kvinnelige kjønnsdeler og kan ikke forvente at en mann blir homo der og da. Anonymkode: 8399b...175 2
Elaine Marley Skrevet 27. oktober 2020 #72 Skrevet 27. oktober 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #73 Skrevet 27. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av en annen tråd her, så ble jeg nysgjerrig på tanken om du som heterofil man kunne hatt sex med en feminin transperson, altså en biologisk mann som utseendemessig ser ut som en kvinne, men ikke enda har gjennomført kjønnsbekreftende operasjon. Et eksempel kan være Emma Ellingsen. Jeg ser meg selv som en heterofil mann, men hadde jeg vært singel og hatt muligheten til å havne i sengen med Emma Ellingsen, så hadde jeg prøvd. Virker jo veldig spennende 🙂 Anonymkode: cf03f...6c5 I noen kulturer vil/kan heterofile menn ha sex med transseksuelle og feminine homofile.uten at de ser på seg selv som homofile. Så lenge de er den som penetrere. Du prøver å beholde fin heterofile/ maskuline identitet? Anonymkode: 54d5a...14c 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #74 Skrevet 27. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ren homofili (ikke at det er galt i seg selv), hvordan kan du rasjonalisere det til å være noe annet? Anonymkode: dd829...768 For det første er det ikke "ren homifili". Da jeg har sex med kvinner og tenner på kvinner ville det eventuelt være å betrakte som bifil. Og jeg rasjonaliserer det ved at utseendet er utpreget feminint, og det er det jeg tenner på. Feminine ansiktstrekk, klesstil, fremtoning osv. Jeg tenner ikke seksuelt på en biologisk kvinner som har maskuline ansiktstrekk og en typisk maskulin fremtoning og klesstil. I tillegg velger jeg å være åpen. Det skader ingen andre om jeg har sex med en transkvinne. Anonymkode: cf03f...6c5
Gjest Alterego666 Skrevet 27. oktober 2020 #75 Skrevet 27. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanskelig er dette egentlig, om dama har penis og du må ta henne bak for å penetrere, så er det homofili om du er mann selv. En transkvinne har ikke kvinnelige kjønnsdeler og kan ikke forvente at en mann blir homo der og da. Anonymkode: 8399b...175 Sååååå........du har sex med hundre kvinner og er heterofil, men fra den dagen du har sex med én transperson er du homofil? Det er et, eeeeehhhh, interessant og nytenkende perspektiv.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #76 Skrevet 27. oktober 2020 7 minutter siden, Alterego666 skrev: Sååååå........du har sex med hundre kvinner og er heterofil, men fra den dagen du har sex med én transperson er du homofil? Det er et, eeeeehhhh, interessant og nytenkende perspektiv. Om du anser det å h sex med transkvinner og kvinner for det samme så er du MINST bifil ja. Om du ikke har noe i mot å slutte å ligge med kvinner for så å ligge med bare transkvinner så er du homo, ja. Anonymkode: 8399b...175 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. oktober 2020 #77 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du anser det å h sex med transkvinner og kvinner for det samme så er du MINST bifil ja. Om du ikke har noe i mot å slutte å ligge med kvinner for så å ligge med bare transkvinner så er du homo, ja. Anonymkode: 8399b...175 Igjen: Spennende perspektiv, og veldig kontrært i fohold til konvensjonell tenkning. Dersom ditt syn blir fremherskende vil jo andelen homofile menn i nsamfunnet etablere seg på et helt nytt nivå. Endret 27. oktober 2020 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #78 Skrevet 27. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av en annen tråd her, så ble jeg nysgjerrig på tanken om du som heterofil man kunne hatt sex med en feminin transperson, altså en biologisk mann som utseendemessig ser ut som en kvinne, men ikke enda har gjennomført kjønnsbekreftende operasjon. Et eksempel kan være Emma Ellingsen. Jeg ser meg selv som en heterofil mann, men hadde jeg vært singel og hatt muligheten til å havne i sengen med Emma Ellingsen, så hadde jeg prøvd. Virker jo veldig spennende 🙂 Anonymkode: cf03f...6c5 Jeg er gift og har vært det i mange år. Regner meg som heterofil. Men hadde jeg vært singel, så kunne jeg gjerne hatt et forhold med en transkvinne som ikke er operert. Men så har jeg vært tiltrukket av transkvinner i mange år og da Anonymkode: e02e4...dd6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #79 Skrevet 27. oktober 2020 Se hele, veldig bra og viser at selv de som er transfobisk kan endre seg. Så håp finnes Anonymkode: 8eef7...de4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #80 Skrevet 27. oktober 2020 Er det altså slik at jeg kan forlange at samfunnet omtaler meg slik jeg ønsker? Hvis jeg sier at jeg føler meg som en dame som skal folk snakke om meg som en 'hun'. Er det riktig forstått? Anonymkode: 7a363...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå