AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #41 Skrevet 26. oktober 2020 Huff, så trist at tråden min har avsporet helt. Det er særdeles tydelig at mange heterofile menn (og kvinner) er veldig usikre på seg selv. Jeg mener man kan være heterofil og nysgjerrig på dette. Som heterofil mann tenner jeg på en feminin kvinne. For å fortsette med samme eksempel så er Emma Ellingsen veldig feminin. Og spar meg for pedofilipjattet, hun er 19 år. Jeg er ikke så mye eldre enn det. At hun har en penis vil være en ny opplevelse, men jeg hadde ikke takket nei til en seksuell opplevelse med en vakker, feminin transkvinne for å utforske det. Og etter å ha opplevd det, kan jeg vurdere om dette er noe for meg. For grunnen til at jeg ikke har sex med menn er jo i utgangspunktet ikke fordi de har penis. Det er jo fordi utseendet til en tradisjonell mann ikke tenner meg seksuelt. Anonymkode: cf03f...6c5 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #42 Skrevet 26. oktober 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner flere transkvinner som har masse erfaring med at heterofile menn ønsker sex med dem. Det er bare på kg at det er så mye transfobi at det er helt kvalmt. Tror det er for mange folk her inne som kun lever i sin egen boble og ikke kjenner noe særlig av folk. Ihvertfall ikke forskjellige folk. Anonymkode: 61523...cdd Er det transfobisk å ikke ville ha sex med folk? Man MÅ ikke ha sex med folk. Det er noe man kan velge selv faktisk. Voldtektsretorikk her. Ikke tving folk å ha sex med andre under en trussel av at de ikke er inklusive. Anonymkode: f5824...0ed 1
Elaine Marley Skrevet 26. oktober 2020 #43 Skrevet 26. oktober 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #44 Skrevet 26. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det transfobisk å ikke ville ha sex med folk? Man MÅ ikke ha sex med folk. Det er noe man kan velge selv faktisk. Voldtektsretorikk her. Ikke tving folk å ha sex med andre under en trussel av at de ikke er inklusive. Anonymkode: f5824...0ed Jeg skriver ikke det. Slutt med dette tullet! Transkvinner driver heller ikke å tvinger folk til å ha sex med dem! Det jeg skriver er at jeg kjenner transkvinner som opplever at menn vil ha sex med dem. Og at på kg er det mye trangsynte folk som ikke klarer å forstå det. Jeg har ikke skrevet at noen MÅ ha sex med noen. Anonymkode: 61523...cdd 1
herzeleid Skrevet 26. oktober 2020 #45 Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Hvilken legning en har handler nok mer om hva en tenner på enn handlingen en utfører. En mann som tenner på kvinner, ikke tenner på peniser men har sex med en transkvinne fordi hun ellers for han fremstår som en kvinne virker det lite sannsynlig at vedkommende er homofil. Endret 28. oktober 2020 av Elaine Marley 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #46 Skrevet 27. oktober 2020 Det er ren homofili (ikke at det er galt i seg selv), hvordan kan du rasjonalisere det til å være noe annet? Anonymkode: dd829...768 1
Gjest Lille Potet Skrevet 27. oktober 2020 #47 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg, kvinne, har hatt sex med en trans (med bryster og penis), sammen med en god kompis. Ok det og virkelig ingen big deal. Hun var kjempehyggelig og vi fant bare tonen. Og med litt vin ble det action. Jeg vet ikke helt hvilken legning jeg har - ingen legning, bare menneske? Idk
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2020 #48 Skrevet 27. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av en annen tråd her, så ble jeg nysgjerrig på tanken om du som heterofil man kunne hatt sex med en feminin transperson, altså en biologisk mann som utseendemessig ser ut som en kvinne, men ikke enda har gjennomført kjønnsbekreftende operasjon. Et eksempel kan være Emma Ellingsen. Jeg ser meg selv som en heterofil mann, men hadde jeg vært singel og hatt muligheten til å havne i sengen med Emma Ellingsen, så hadde jeg prøvd. Virker jo veldig spennende 🙂 Anonymkode: cf03f...6c5 Nei, jeg er heterofil så svaret på det er selvfølgelig Nei. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #49 Skrevet 27. oktober 2020 8 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Nei, jeg er heterofil så svaret på det er selvfølgelig Nei. Mange gutter er heterofil og liker transkvinner. Greit at du ikke liker det, men men er ikke noe annet enn hetero selv om Anonymkode: 8eef7...de4
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2020 #50 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange gutter er heterofil og liker transkvinner. Greit at du ikke liker det, men men er ikke noe annet enn hetero selv om Anonymkode: 8eef7...de4 Da er du ikke hetero. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #51 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, Jr.Garcon skrev: Da er du ikke hetero. Du bestemmer heldigvis ikke over andre sin legning Anonymkode: 8eef7...de4 2
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2020 #52 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bestemmer heldigvis ikke over andre sin legning Anonymkode: 8eef7...de4 Jeg forholder meg til virkeligheten og skriver ikke om meningsinnhold til begreper slik at de rommer/tilpasses alt jeg måtte ønske. 3
Silva Pluvialis Skrevet 27. oktober 2020 #53 Skrevet 27. oktober 2020 8 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Da er du ikke hetero. Jo. For en transkvinne er en kvinne.
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2020 #54 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Jo. For en transkvinne er en kvinne. Nei, hun er en mann som føler seg som en kvinne. 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #55 Skrevet 27. oktober 2020 Synes det blir å kalle en mann homo bare fordi han liker transkvinner. Hvis han sier han er hetero så ta han for det. Ikke dytt han inni en merkelapp som ikke stemmer. Så klart vil mange heterofile menn finne transkvinner attraktive nok til å ville ha sex med dem. Skjønner det er vanskelig for noen å forstå, men la folk få like og være den de er. Denne var fin Anonymkode: 8eef7...de4 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #56 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes det blir feil å kalle en mann homo bare fordi han liker transkvinner. Hvis han sier han er hetero så ta han for det. Ikke dytt han inni en merkelapp som ikke stemmer. Så klart vil mange heterofile menn finne transkvinner attraktive nok til å ville ha sex med dem. Skjønner det er vanskelig for noen å forstå, men la folk få like og være den de er. Denne var fin Anonymkode: 8eef7...de4 Skrivefeil av meg. Mente å skrive feil Anonymkode: 8eef7...de4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #57 Skrevet 27. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bestemmer heldigvis ikke over andre sin legning Anonymkode: 8eef7...de4 Og ingen bestemmer over meg hva jeg kaller kvinne med kuk for. Er du født mann vil du alltid være mann! Selv om du kutter penisen og får falsk mannefitte, kan du aldri endre på kromosomet du er født med, Anonymkode: 72c13...44a 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #58 Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange gutter er heterofil og liker transkvinner. Greit at du ikke liker det, men men er ikke noe annet enn hetero selv om Anonymkode: 8eef7...de4 Å pule transer er så langt fra hetro som du kommer. Like greit å innrømme at man er bi/homo, å pule transer samtidig som man mener man er hetero er å lyve til seg selv. Anonymkode: 5d9de...adc 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #59 Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, Uatskillelig skrev: Riktig pronomen er hun. HAN. Uansett hvor mye vedkommende vil kalle seg for en kvinne så er det en mann så lenge enkelte ting sitter fast på kroppen. Enten så kan man kalle det for en mann med pupper eller så kan man si: Shemale, som det heter på godt engelsk. En kvinne har ikke pikk. Og uansett hvor mye du maser om det så blir det feil. Den dagen vedkommende har fjernet alt så er ikke vedkommende en KVINNE . Jeg skjønner at folk reagerer , for en heterofil mann ville ikke tent på mannlige kjønnsorgan , noe enn transkvinne/mann med pupper/shemale har. Da er man ikke hetero. Da er man enten bi eller homofil. Jeg er bifil, så jeg ville ikke hatt noe imot å hatt sex med en, har til og med hatt det . Men så kaller ikke jeg meg selv for noe jeg IKKE er heller. Anonymkode: f45a2...de6 1
Cherilyn Skrevet 27. oktober 2020 #60 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HAN. Uansett hvor mye vedkommende vil kalle seg for en kvinne så er det en mann så lenge enkelte ting sitter fast på kroppen. Enten så kan man kalle det for en mann med pupper eller så kan man si: Shemale, som det heter på godt engelsk. En kvinne har ikke pikk. Og uansett hvor mye du maser om det så blir det feil. Den dagen vedkommende har fjernet alt så er ikke vedkommende en KVINNE . Jeg skjønner at folk reagerer , for en heterofil mann ville ikke tent på mannlige kjønnsorgan , noe enn transkvinne/mann med pupper/shemale har. Da er man ikke hetero. Da er man enten bi eller homofil. Jeg er bifil, så jeg ville ikke hatt noe imot å hatt sex med en, har til og med hatt det . Men så kaller ikke jeg meg selv for noe jeg IKKE er heller. Anonymkode: f45a2...de6 Du har hatt sex med transkvinne og kalte henne for han og til henne? Troll 2/10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå