Gå til innhold

Ha sex med feminin trans som heterofil mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her, så ble jeg nysgjerrig på tanken om du som heterofil man kunne hatt sex med en feminin transperson, altså en biologisk mann som utseendemessig ser ut som en kvinne, men ikke enda har gjennomført kjønnsbekreftende operasjon. Et eksempel kan være Emma Ellingsen.

Jeg ser meg selv som en heterofil mann, men hadde jeg vært singel og hatt muligheten til å havne i sengen med Emma Ellingsen, så hadde jeg prøvd. Virker jo veldig spennende 🙂 

Anonymkode: cf03f...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. "Jenter" med adamsepler er ikke jenter.

Anonymkode: 5a49a...4ea

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Biologiske kvinner kan også ha adamseple, smarting. Det handler om størrelse på strupehodet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ingenting galt med å være homo, men for meg selv så ser jeg ikke poenget med å ha sex med en mann.

Emma Ellingsen vil ikke være et godt eksempel, for min del. H*n ser ut som en 12-13 åring. Ville slitt mer med at jeg følte meg pedo enn homo der altså.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 24
Skrevet

Aldri i livet haha, jeg som hetrofil gutt vil ligge med jenter, sex er biologi og transfolk er ikke biologisk det de sier de er. Kunne aldri ligget med noen som ikke hadde vagina.

Anonymkode: 19871...8ea

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet

Kunne lett hatt sex med en transperson!

Skrevet

Mange av de ser veldig bra ut 🙂 

Anonymkode: e7ef4...390

Skrevet
3 timer siden, Hank Amarillo skrev:

Ingenting galt med å være homo, men for meg selv så ser jeg ikke poenget med å ha sex med en mann.

Emma Ellingsen vil ikke være et godt eksempel, for min del. H*n ser ut som en 12-13 åring. Ville slitt mer med at jeg følte meg pedo enn homo der altså.

Nå er det i utgangspunktet mye værre å være pedo enn å være homo da. 

Anonymkode: 61523...cdd

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det i utgangspunktet mye værre å være pedo enn å være homo da. 

Det jeg og mener, ja.

• Liker 2
Skrevet

Det TS skriver er at han kunne dersom han hadde hatt muligheten. Er det ikke sånn for mange av oss? Å være åpen for det som er utenfor A4 syns jeg egentlig er et sunnhetstegn. I alle fall å være ærlig overfor seg selv om det! TS skriver også at "...det virker spennende..." Er det ikke sånn at thailandske ladyboys er reineste industrien? Nordmenn er ikke mindre representert i gebetet enn andre. Det er ikke usannsynlig at "streite" nordmenn reiser i den retninga med kun ett for øyet, nettopp ladyboys.

Er det moralsk ok, foregår ved gjensidig aksept og ikke sammen med mindreårige, er det absolutt ingen ting i veien for det! Båssetting er såååå 1970!

Anonymkode: e5919...794

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det TS skriver er at han kunne dersom han hadde hatt muligheten. Er det ikke sånn for mange av oss? Å være åpen for det som er utenfor A4 syns jeg egentlig er et sunnhetstegn. I alle fall å være ærlig overfor seg selv om det! TS skriver også at "...det virker spennende..." Er det ikke sånn at thailandske ladyboys er reineste industrien? Nordmenn er ikke mindre representert i gebetet enn andre. Det er ikke usannsynlig at "streite" nordmenn reiser i den retninga med kun ett for øyet, nettopp ladyboys.

Er det moralsk ok, foregår ved gjensidig aksept og ikke sammen med mindreårige, er det absolutt ingen ting i veien for det! Båssetting er såååå 1970!

Kjenner flere transkvinner som har masse erfaring med at heterofile menn ønsker sex med dem. Det er bare på kg at det er så mye transfobi at det er helt kvalmt. Tror det er for mange folk her inne som kun lever i sin egen boble og ikke kjenner noe særlig av folk. Ihvertfall ikke forskjellige folk. 

• Liker 9
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner flere transkvinner som har masse erfaring med at heterofile menn ønsker sex med dem. Det er bare på kg at det er så mye transfobi at det er helt kvalmt. Tror det er for mange folk her inne som kun lever i sin egen boble og ikke kjenner noe særlig av folk. Ihvertfall ikke forskjellige folk. 

Er heterofile menn som ikke vil ligge med transkvinner transfobisk?

• Liker 12
Skrevet
16 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Er heterofile menn som ikke vil ligge med transkvinner transfobisk?

Når begrunnelsen er "jeg er hetero, og har ikke sex med menn".. ja.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nå er vel det langt på vei definisjonen på hetero da, at man ikke har sex med folk av samme kjønn. Å være hetero er vel neppe transfobisk, da slenger man bare det uttrykket for å ha noe å svare med, vil jeg si.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Nå er vel det langt på vei definisjonen på hetero da, at man ikke har sex med folk av samme kjønn. Å være hetero er vel neppe transfobisk, da slenger man bare det uttrykket for å ha noe å svare med, vil jeg si.

Jeg sa ikke at det var transfobisk å være hetero, det er transfobisk å feilkjønne transkvinner, som gjort i svaret jeg gav som eksempel. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Enig! Ikke transfobisk å ikke ville ha sex eller romantisk forhold med transkvinner. Men å se på de som menn og uttale dem som det derimot og mene at heterofile menn som tiltrekkes av dem er homo er både transfobisk og ignorant

Anonymkode: 8eef7...de4

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Hank Amarillo skrev:

Du sitter løst på din egen avtrekker, og det for åpen scene. Om noen føler seg pen i en rød jakke og du er av en annen oppfatning, er det ikke gitt at du sitter på det riktige svaret. Om en mann føler seg heterofil på samme tid som han har sex med transkvinner eller -menn er det da, med all repekt å melde, ikke din oppgave å redegjøre for vedkommede hvilken legning han måtte ha!

Kjøp deg heller et puslespill, så får du brukt energien din på noe festlig!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg sa ikke at det var transfobisk å være hetero, det er transfobisk å feilkjønne transkvinner, som gjort i svaret jeg gav som eksempel. 

Å si at noen som har kuk ikke er kvinner er ikke noe som helst-fobisk. 

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det? :) 

Anonymkode: 8eef7...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...