Brusmisbruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Hvordan var første gangen dere hadde sex?
Milky Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Dette burde kanskje være under emne seksualitet for å få flest svar:) første gang var jeg 16 år. Hadde en kjæreste på ungdomskolen, en kar som hadde likt meg lenge. Syntes også han var søt, men var ikke forelsket liksom. Tror begge egt bare hadde lyst til å prøve å ha sex og derfor ble vi sammen😂 jæv barnslig men husker ikke detaljer, men det jeg husker er at jeg ble litt skuffet. Var ikke det jeg hadde tenkt meg i det hele tatt. Han fingret ikke, slikket ikke, tok nesten ikke på puppene mine engang. Tror han var veldig nervøs. Så ble liksom misjonær ut og inn til han kom. Slo opp rimelig fort, og etter det fikk jeg en kjæreste som jeg nå maange år senere fortsatt er sammen med❤️ Han har jeg ordentlig og fantastisk sex med. Angrer skikkelig på at jeg hadde sex med han første, for det var dårlig og har null betydning for meg den dag idag. Endret 26. oktober 2020 av Badbunny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå