AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg trenger seriøst tips til julegave til en venninne. Vi kjøper alltid en liten ting til hverandre på rundt 200kr. Hun har minimalt med interesser annet en trening. Vanligvis har jeg klart å finne gaver hun setter pris på, men nå er jeg tom for ideer. Siden hun er mye ute har jeg tidligere kjøpt varme hansker, pannebånd, heklet skjerf, mobilhansker og en god termokopp. Noen som kan ha noen ideer her? Anonymkode: 56f70...447
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg ønsker meg regnvotter Anonymkode: f8cf2...945 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Kanskje et hjemmestrikket tovet sitteunderlag av ullgarn? Anonymkode: 678ea...db7 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Kjøp noe fra Rituals, de har deilig dusjskum, bodylotion osv. God kvalitet og ikke så veldig jålete. Det må jo være deilig å ha etter å ha vært utendørs. Anonymkode: 2421a...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker meg regnvotter Anonymkode: f8cf2...945 Dette var faktisk ikke så dumt. Er det noen spesielle som er bedre/dårligere en andre? Anonymkode: 56f70...447
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje et hjemmestrikket tovet sitteunderlag av ullgarn? Anonymkode: 678ea...db7 Dette er også en ting jeg allerede har gitt henne 😅 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp noe fra Rituals, de har deilig dusjskum, bodylotion osv. God kvalitet og ikke så veldig jålete. Det må jo være deilig å ha etter å ha vært utendørs. Anonymkode: 2421a...6b9 Har vært inne på tanken, men hun er så utrolig lite jålete. Jeg skal ta en titt uansett siden du sier at det er litt mere ujålete. Kanskje der er noe der som jeg ikke allerede har tenkt på 👍🏻 Anonymkode: 56f70...447
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 Handkrem, dusjsåpe, en god olivenolje, fingersalt, gourmetsjokolade... Er selv en jogger/friluftsmenneske. Utstyret kjøper jeg selv. Du bommer garantert om du kjøper slikt, da de som har en slik interesse er veldig sære på hvilket utstyr de ønsker. Anonymkode: 9e977...b15
undulat2018 Skrevet 26. oktober 2020 #8 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg skal lage hjemmelaget scrub til et par venninner, og har det da oppi norgesglass, med en pen etikett ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Handkrem, dusjsåpe, en god olivenolje, fingersalt, gourmetsjokolade... Er selv en jogger/friluftsmenneske. Utstyret kjøper jeg selv. Du bommer garantert om du kjøper slikt, da de som har en slik interesse er veldig sære på hvilket utstyr de ønsker. Anonymkode: 9e977...b15 Det jeg har kjøpt til nå har blitt brukt har jeg sett. Ikke bare rundt meg for høfligheten, men har sett det via sosiale medier 😜 Jeg følger som regel med på hva hun ønsker seg, men ikke kjøper selv så jeg vet litt hvilke merker hun liker. Usikker på om scrub passer henne. Hun er ikke den som legger mest i hudpleie. Jeg føler meg vanskelig nå, men i år er jeg helt blank. Hun er liksom ikke en typisk jentejente. Hadde hun vært det så hadde div hudpleie vært en enkel go to. Anonymkode: 56f70...447
*Emma* Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 I sånne tilfeller gir jeg alltid vin og/eller noe fra Rituals.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger seriøst tips til julegave til en venninne. Vi kjøper alltid en liten ting til hverandre på rundt 200kr. Hun har minimalt med interesser annet en trening. Vanligvis har jeg klart å finne gaver hun setter pris på, men nå er jeg tom for ideer. Siden hun er mye ute har jeg tidligere kjøpt varme hansker, pannebånd, heklet skjerf, mobilhansker og en god termokopp. Noen som kan ha noen ideer her? Anonymkode: 56f70...447 Hva ønsker hun seg da, ts? Kjøp henne det hun ønsker seg. Ønsker hun seg intet: kjøp noe som ikke er en ting. Vin, te, kaffi, kinobilletter - ikke en ting. Anonymkode: 5ad80...210
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 18 minutter siden, *Emma* skrev: I sånne tilfeller gir jeg alltid vin og/eller noe fra Rituals. Hun drikker ikke 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ønsker hun seg da, ts? Kjøp henne det hun ønsker seg. Ønsker hun seg intet: kjøp noe som ikke er en ting. Vin, te, kaffi, kinobilletter - ikke en ting. Anonymkode: 5ad80...210 Hun har ikke ytret noen ønsker i år, men te og kaffe var en kjempeide! Hun er glad i begge deler så det var ikke dumt i det hele tatt! Det er fint med idemyldring, takk for hjelpen alle sammen ☺️ Anonymkode: 56f70...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå