Gå til innhold

Slikking bakfra

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nei ikke en rimjob (slikke æshål) men bare rett og slett bli slikket mens du ligger på alle 4, HVORFOR har alle så mye imot dette og mener det er perverst? Eller er det bare andre forum? For der mener de nemlig at det er så ekkelt, for du stikker nesa inni jentas rumpehull, men trodde ikke det stemte! Dessuten er jeg stor fæn av dette for det er så uforutsigbart og greit å ikke vite hva som skjer hoho!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg liker å vite hva som skjer. Og ville nok ikke likt at han stakk nesa i rompa mi, nei.

Gjest gjest1
Skrevet

Men det går jo an å vri hue sitt og skråslikke? Eller?

Huff ellers må dette foregå i dusjen og den er 1 m alle veier :O

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vet ikke jeg. Høres ikke fristende ut. Men gjør som du vil.

Gjest gjest1
Skrevet

jau noe må en da kompansere med for aldri å ha prøvd 69 stillinga! Går ikke det ca ut på det samme egentlig? Bare at da må du gjøre ting selv så klart

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er sinnsykt glad for at jeg ikke er skapt slik at jeg får nesa i ræva til den jeg slikker bakfra... Ta det med ro, det å slikke ei jente bakfra går helt fint. Har gjort det haugevis av ganger. Uten å bli brunnese av den grunn...

Skrevet
jau noe må en da kompansere med for aldri å ha prøvd 69 stillinga! Går ikke det ca ut på det samme egentlig? Bare at da må du gjøre ting selv så klart

69 er jo det beste!!!!!!!!

Har du såå lang nese da, at den blir berørt, skjønner ikke problemet jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

hvis man har ekstremt lang nese så vil man nok måtte stikke den inn i anus! men det gjør vel ingenting?!?!?!! :---------)

69 er ikke noe jeg ville anbefale....

mvh noen som har prøvd 69 og dermed fått fjeset trykket inn i den største fuktigeste osteluktende jungelen på denne siden av jordkloden....

Gjest gjest1
Skrevet
69 er jo det beste!!!!!!!!

Har du såå lang nese da, at den blir berørt, skjønner ikke problemet jeg...

Misforstår jeg deg eller misforstår du meg? For jeg ser for deg at du mener JEG har så langnese at den treffer min egen anal, men det kan jo ikke stemme :) han er heller ikke langneset. Men folk mener tydeligvis at analsniffing ikke er til å unngå av dette >:--(

Gjest gjest1
Skrevet
hvis man har ekstremt lang nese så vil man nok måtte stikke den inn i anus! men det gjør vel ingenting?!?!?!! :---------)

69 er ikke noe jeg ville anbefale....

mvh noen som har prøvd 69 og dermed fått fjeset trykket inn i den største fuktigeste osteluktende jungelen på denne siden av jordkloden....

Jeg ble mast på til 69 av min ex men turte aldri det så så komplisert ut! :forvirret: Ostejungel høres så nam ut :O

Gjest StoreSky
Skrevet

Ble kvalm av å lese dette. Ikke av temaet slikking bakfra, men "ostejungel" tema..

Topic>> kan det være noe problem å bli slikket bakfra?? Man vasker seg vel med jevne mellomrom? Akkurat som at guttene bør være rene når man skal gi blowjob.. Verre er det vel ikke.

Skrevet

ser ikke noe problem med å bli slikket bakfra slik du beskriver, som du sier er det jo ikke sånn sett noen forskjell fra 69 i forhold til hvor nesen hans er når han slikker deg "den veien".

det kan kanskje bli oppfattet som mer "kinky" siden du da ligger på alle fire og han er bak deg, det er jo litt annerledes og annerledes kan for mange oppfattes som perverst=neineinei, sånt griseri gjør vi da aldri.

Gjest TomKrus
Skrevet

Hvis folk slutter å tenke så mye og heller nyter litt mer under akten, så bryr man seg ikke om slikt. Nyt ikke tenk.

Skrevet

Min kjære slikker meg ofte bakfra, jeg har aldri sett at han var brun på nesetippen... han gjør det på eget initiativ

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket bakfra. Særlig hvis typen ikke er av den prippne sorten og slikker meg i rumpehullet også. Elsker å få en tunge langt inne i hullet mitt mens nesen hans stanger mot rumpehullet mitt også, eller den utrolige følelsen når han prøver å presse tunga si langt inn i rumpa mi..

Skrevet

Så mange rare problemstillinger. Vet av erfaring at det er mange menn som synes det er helt ok å slikke kvinner bakfra. En problemstilling jeg aldri har tenkt over.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Så mange rare problemstillinger. Vet av erfaring at det er mange menn som synes det er helt ok å slikke kvinner bakfra. En problemstilling jeg aldri har tenkt over.

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bare lurte siden jeg ble bokstavelig talt tatt p[ senga her om dagen! Ikke hver dag s[nt skjer n[r du tror du skal ha sex og plutselig er det en tunge der men synd at det skal v're s[ tabu da, det er jo s[ nam!

for opplysningens skyld>

aa ]

oe ;

ae '

herregud for et tastatur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...