AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Min lille jenta på 5 år er på rikshospitalet i Oslo pga. hjerneblødning. Hun har hatt operasjonen for 3 uker siden. Etter operasjonen sa legene at hun har mistet store deler av hjernecellene og ikke har sjanse for å overleve. men hun puster fortsatt og hennes hjerte slår fremdeles. Legene har bestemt å kutte all slags medisin som hun har brukt de siste dagene. De har bestemt å stoppe hennes hjerte og sier at dem ikke trenger min tillatelse for å gjøre dette. Jeg kan ikke sitte å ikke gjøre noe mens de vil drepe barnet mitt foran mine øyner. Hjelp meg vær så snill😭 Anonymkode: 5197e...2ff
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg forstår at det er uendelig trist, men barnet ditt er allerede dødt, at hun puster og at hjertet slår betyr ikke at hun lever når hjernen er død. Anonymkode: 65ed8...0f2 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Skjønner at dette er vanskelig, men legene ‘dreper’ ikke ditt barn. Alternativet er verre. La barnet hvile❤️ Anonymkode: 1bd2e...3af 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Herregud, noe så forferdelig. Jeg kan ikke en gang begynne å sette meg inn i hvordan du har det nå. Jeg skjønner at det føles som at de skal drepe jenta di, men det høres ut som hun allerede er hjernedød. Har de sosionom eller noen å prate med på sykehuset som kan hjelpe deg gjennom dette? Kan du be legene forklare deg bedre hvordan ståa er med jenta di? Det er jo ubegripelig, så jeg skjønner at det er veldig vanskelig å se på dette rasjonelt. Vil ikke være plump, men jeg håper du vil vurdere å la din datter være organdonor, så kan hun redde noen andre små jenter eller gutters liv. Og på den måten leve videre i dem. Håper du har et støtteapparat rundt deg som kan hjelpe deg gjennom denne tiden. Ikke være redd for å be om hjelp. Dette kommer til å være den verste smerten du kommer til å oppleve, du trenger all den hjelpen du kan få. Sender deg varme tanker og jeg gråter med deg. Anonymkode: 41003...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 Har ingen råd men har lyst å gi deg en klem ❤ Anonymkode: b6cfa...3f0 1
minister-mio Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 Så forferdelig. Jeg føler uendelig mye med deg, men ingen kan gjøre noe for barnet ditt nå. La henne slippe. Håper du har noen hos deg i denne forferdelig vanskelige situasjonen. ❤❤❤
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 Om hun er hjernedød så er hun Ikke her lenger. Å koble fra maskiner er å slippe sjelen hennes fri fra å være fanget i en kropp som bare er et skall. Jeg forstår at du har det for jævlig nå. Ord blir fattig. Du har min dypeste medfølelse og jeg kondolerer. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå