AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg og barnefar gikk gjennom et tungt brudd da han var utro mot meg, og kastet ut meg og sønnen vår. Ting har nå fungert greit en stund. Vi har skriftlig avtalt at dersom en av oss får oss ny kjæreste skal det gå lang tid før vår sønn blir introdusert for disse. Jeg har hatt kjæreste en stund nå, men tenker at det ikke er aktuelt før introduksjon før på nyåret. Sønnen min fortalte meg at min eks og han var på lekeland med ei dame han datet og hennes datter. Jeg orket ikke å bry meg om det, selvom sønnen vår snakket mye om dette. De ble aldri sammen. Nå fortalte min sønn at min eks har hatt mye besøk av hun han var utro med og at de tre har lekt sammen. Det er her jeg kjenner at jeg blir varm. Jeg spurte min eks om dette stemmer og han sa ja, men at de nå bare er venner. Er det jeg som overreagerer fordi han var utro med henne, eller er det faktisk ikke greit at han ikke holder sin del av avtalen? Uansett om de nå bare er venner, er det sårt for meg at min sønn og henne skal leke sammen. Anonymkode: fa2bc...4c0
kisskissbangbang Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Barn har ikke vondt av å møte foteldrenes venner. Så lenge de introduseres som dette og det ikke skapes veldig sterke relasjoner for så å bli brutt igjen, så er det ikke noe problem om det er 1 eller 5 eller 10. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Han holder jo ikke avtaler i utgangspunktet, dere hadde sikkert en avtale om å være trofaste mot hverandre også....? Er det noe vits å gjøre avtaler med ham egentlig? Har ikke noe godt råd for å unngå at sønnen din får mange "tanter", full omsorg er vel ikke aktuelt e...? Anonymkode: 098f4...193 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå