Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg er i et kjempe dilemma.

For noen år siden gjorde jeg noe veldig dumt, og gikk inn på en Sugar side, og avtalte en kveld med en jente derfra.

En gang, aldri mer, jeg var nyseparert, etter å ha tatt kona på fersken, og søkte nok trøst. Det funket dårlig.

Så for noen dager siden, er jeg ute, går tur. Da møter jeg denne jenta sammen med sønnen til en kollega og venn. De er tydeligvis kjærester.

Han ville aldri godtatt dette, han har en sikkerhetsklarert stilling, og dette ville nok rokket ved det også.

Bør jeg si fra, blottlegger jo meg selv også da.... Jenta har fremdeles siden sinn oppe, sjekket det.

Alternativt kan jeg gjøre det anonymt ?

Takknemlig for råd her, ikke moralprekener.  Men hva taler for, hva taler mot ?

Anonymkode: 6ad3b...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er noe du har noe med. 

Anonymkode: 551c3...3f0

• Liker 24
Skrevet

Sønnen hans kan vel ha den kjæresten han ønsker. Du har ingenting med det å gjøre overhodet. Det er heller ikke din jobb å sjekke profiler til andres kjærester.

Anonymkode: 39200...944

• Liker 11
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen hans kan vel ha den kjæresten han ønsker. Du har ingenting med det å gjøre overhodet. Det er heller ikke din jobb å sjekke profiler til andres kjærester.

Anonymkode: 39200...944

Ja han kan ta hvem han vil, men bør vel kjenne til at hun fremdeles selger seg for penger ? Eller er ikke det relevant ?

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er noe du har noe med. 

Anonymkode: 551c3...3f0

Selv om relasjonen kan koste han jobb, og dette vet han garantert ikke. Han kjæresten selger seg til menn som kunne vært hennes far, for penger 

• Liker 1
Skrevet

Du har ingenting med forholdet deres å gjøre! 

Anonymkode: fe383...1a2

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv om relasjonen kan koste han jobb, og dette vet han garantert ikke. Han kjæresten selger seg til menn som kunne vært hennes far, for penger 

Så hvorfor kjøpte du seksuelle tjenester, når det kunne vært datteren din? Jeg har lest innlegget, at du var nyskilt. Men hvorfor valgte du en så ung dame?

• Liker 6
Skrevet

Om du er sikker på at han ikke vet det og at det kan koste ham jobben synes jeg du bør si det til ham, ingen fortjener å bli holdt for narr på den måten, uavhengig av hvem som avslører det.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor kjøpte du seksuelle tjenester, når det kunne vært datteren din? Jeg har lest innlegget, at du var nyskilt. Men hvorfor valgte du en så ung dame?

det er ikke poenget her , jeg vet det jeg gjorde var dumt, og har tatt konsekvensene, Innlegget handler om et moralsk dilemma

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke gjort noe med det. Hva vil du oppnå med det? 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Traktorlesba96 skrev:

Han fortjener å vite at han dater eller har et forhold til en som selger sex - Og at det forholdet kan koste han jobben . For det vil koste han jobben om det kommer frem.

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja han kan ta hvem han vil, men bør vel kjenne til at hun fremdeles selger seg for penger ? Eller er ikke det relevant ?

Sønnen er kunde.

Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Sønnen er kunde.

Nei De er sammen , dette er ingen kunder. Kundene hun søker skal være fra 50 år og oppover. Det er annonse preferansene hennes.

Skrevet
Akkurat nå, Traktorlesba96 skrev:

At han selv kan velge om han vil satse jobben sin. Det er det . Mener han fortjener å vite, og dette vet han garantert ikke. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, HansErik said:

Han fortjener å vite at han dater eller har et forhold til en som selger sex - Og at det forholdet kan koste han jobben . For det vil koste han jobben om det kommer frem.

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 3a482...8a7

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han selv kan velge om han vil satse jobben sin. Det er det . Mener han fortjener å vite, og dette vet han garantert ikke. 

Er det sønnen eller faren som er sikkerhetsklarert?

Skrevet

Hold deg unna! Du var like mye med på det som henne. La det ligge! Ikke skap drama for henne.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 3a482...8a7

TS her: For jeg selv har vert hennes kunde en gang, les innledningen 

Skrevet
1 minutt siden, Humle Brumle skrev:

Hold deg unna! Du var like mye med på det som henne. La det ligge! Ikke skap drama for henne.

Merklige holdninger her inne, er mannen en horekunde er det viktig å si fra , det er et klart flertall for det. Er kvinnen en hore og fører en mann bak lyset med sitt yrke, skal ingenting sies ? Forklar forskjellen ?

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Er det sønnen eller faren som er sikkerhetsklarert?

Sønnen, Militært

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...