Gå til innhold

Massere Prostata

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns dere menn det er godt å bli massert på prostata? Vil på mannen, men han ønsker ikke. Vil massere utenpå, men hvor finner jeg prostataen, og er det godt å bli massert utenpå ?

Anonymkode: 00cee...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på. Noen ganger godt, andre ganger er man ikke i humør til det.

Prostata finner du ca en fingerlengde inn i rompa. Om det er godt utenfor, må du spørre mannen din om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke vil, må du faktisk respektere det. Min vil vanligvis, men noen ganger er det bare for følsomt der.

Min mann foretrekker utenfra, dvs. mellom pungen og anus. Når han er lysten, kjennes prostata ut som en hard valnøtt litt under huden. For at det skal bli godt for ham når jeg masserer, må jeg lytte til ønskene hans. Men da kan det bli veldig, veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe du ønsker fremover, så ikke gjør noe han ikke har lyst til. 

De samme reglene gjelder også for det "sterke kjønn".

Dette er jo en klassiker:
r/TrollXChromosomes - For the guys confused about consent....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns dere menn det er godt å bli massert på prostata? Vil på mannen, men han ønsker ikke. Vil massere utenpå, men hvor finner jeg prostataen, og er det godt å bli massert utenpå ?

Ja det er godt. Massering utenpå blir bare terging og frustrasjon utav. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann liker det. (sorry, er ikke mann selv..) Men han ble overraska da jeg masserte han utenfra også, mannen på 50 år hadde aldri opplevd at noen hadde gjort det før. 🙈🤣 Selv kan jeg ikke skjønne dét, trodde det var helt vanlig at man gjorde det..?

Anonymkode: fcbf3...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å massere utenfor mens jeg suger.. er et sånt punkt mellom ballene og rumpa som hvertfall mannen liker å bli massert på. Har prøvd å ta utenfor analen også, ser ut til at han liker det også. Men ikke turt inn ennå🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mann liker det. (sorry, er ikke mann selv..) Men han ble overraska da jeg masserte han utenfra også, mannen på 50 år hadde aldri opplevd at noen hadde gjort det før. 🙈🤣 Selv kan jeg ikke skjønne dét, trodde det var helt vanlig at man gjorde det..?

Anonymkode: fcbf3...36e

Nei det er ikke vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er svaret ditt.

(Jeg vet heller ikke hvordan man kan massere prostata fra utsiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Dominas leketøy skrev:

Gir super sterke orgasmer...

Høres superdigg ut

Anonymkode: d4514...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Alterego666 skrev:

Her er svaret ditt.

(Jeg vet heller ikke hvordan man kan massere prostata fra utsiden).

For en stund siden samlet jeg en del tips om hvordan man kan massere prostata både innenfra og utenfra. De fungerer som bare det hos oss i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 minutter siden, Fioljenta skrev:

For en stund siden samlet jeg en del tips om hvordan man kan massere prostata både innenfra og utenfra. De fungerer som bare det hos oss i alle fall!

Takk. Skal lese med interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 2 år senere...

Jeg elsker å få prostata massasje. Prostata orgasme er noe helt annen enn vanlig penis orgasme. Mye sterkere. 

Anonymkode: edd92...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2020 den 10.27):

Jeg fikser ikke å bli massert innvendig. Syntes ikke det er godt i det hele tatt. Men kan like massasje via perineum.

Du finner den ved trykk på perineum.

Anonymkode: 7617b...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...