AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg føler at dressbukser er så voldsomt avslørende. Er det meningen? De blir så slaskete i større størrelser, men jeg føler at det blir feil at de skal sitte som en stram jeans rundt rumpa. Prøver å finne bilde av hvordan en dressbukse skal se ut bakfra, men alle bilder er enten forfra eller så går hun med lang jakke. Anonymkode: eab4f...dda
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Liker at de sitter ganske stramt, som dette Anonymkode: 8cf1c...a02
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Løsere enn de bildene over. Jeg liker en som sitter godt over hoftene, men ikke følger rumpa helt ned hvis du skjønner. Viser litt former, men ikke hvor rumpeballer møter lår 😛 Anonymkode: 6ea5c...615 2
Bonitapia Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Liker best strech i stoffet på dressbukser, da slipper jeg at buksen "vokser" utover dagen og krøller seg oppover 😄 Noen med tips på dressbukser dere liker å gå med? Jeg er på evig jakt etter behagelig dressbukse, både stram og løssittende variant 😊 Endret 26. oktober 2020 av Bonitapia
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 Skal sitte ganske stramt. Og på vinteren bruker jeg som regel hold-inn strømpebukse under. Har et par fra Mexx og Zara som holder seg bra. Anonymkode: ebf6c...d24
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Man bør ha rompa og kroppen til det. Anonymkode: 284ea...597
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Man skal jo se stilig ut, og det kommer jo an på kroppsform også. Jeg er opptatt av stil, men verken av å vise frem eller skjule former. Ville gått for en mellomting. Er ikke interessert i å se sexy ut når jeg er ute blant folk. Anonymkode: 0a47e...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå