AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Del Skrevet 26. oktober 2020 Min tante ble enke for 2 mnd siden. Hun var gift bare 1 år, etter 10 år sammen. De har 1 års bryllupsdag på fredag, og jeg ønsker å sende henne en melding, men jeg vet ikke helt hvordan eller om det er helt innafor.. Hva mener dere? Hva er greit å skrive? Anonymkode: de53a...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 26. oktober 2020 #2 Del Skrevet 26. oktober 2020 Jeg synes ikke du skal gratulere henne når mannen hennes er død... Synes du kan skrive noe sånt som: "Jeg tenker på deg i dag! Varme klemmer fra xxx" 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Del Skrevet 26. oktober 2020 Hva med noe som "vi tenker så mye på deg i dag. Og er så takknemlig for at vi fikk være med på bryllups dagen deres. Jeg har aldri sett noen av dere så lykkelig som den dagen. Og det så trist at han ikke er her lenger. Mange varme klemer" Jeg ønsker ikke å rive opp såret, men jeg vil også at hun skal vite at hun ikke står alene i savnet, og at vi var veldig glad i de begge. Jeg vet at hun kommer til å å ligge utrøstelig hjemme og gråte hele dagen... Hun tok dødsfallet ekstremt tungt.. Anonymkode: de53a...676 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 26. oktober 2020 #4 Del Skrevet 26. oktober 2020 Min far døde for en del år siden. Hvert år på bryllupsdagen ringer eller besøker jeg min mor. Jeg gratulerer ikke, men vi snakker alltid om at i år hadde de vært gift så og så mange år, om han hadde fått leve. Så forslaget som blir lansert her om at "vi tenker på deg" syns jeg er utmerket. Det er mye bedre med en slik melding enn å gjøre ingenting, for akkurat den dagen er nok skikkelig tøff for henne. Det er så viktig å tenkte på at sorg tar så utrolig lang tid, og går egentlig ikke over, den forandrer bare form. Så ta vare på tanta di med å huske på henne på en dag som denne💓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Titania- Skrevet 26. oktober 2020 #5 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ikke gratuler når mannen er død kanskje, men send henne gjerne en melding om at du tenker på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 26. oktober 2020 #6 Del Skrevet 26. oktober 2020 Å gratulere noen med bryllupsdagen som har mistet sin kjære, blir veldig feil. Du kan sende en hilsen (et fint kort med en liten blomst, eller en fin melding, etc.) og skrive at du tenker ekstra mye på henne i dag. Det trenger ikke være mer enn det, men vil likevel bety mye. Du kan jo skrive noe som "Kjære xxx. Vi tenker mye på deg i dag. Vit at du ikke står alene i sorgen. Varme hilsener fra oss" ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå