AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Er ikke fast, men har blitt fast vikariat på en jobb. Det vil også si at jeg har store muligheter for fast. Denne er en type jobb de alltid vil ansatte fra vikariat til fast siden det er kommunalt. Men er muligens gravid nå, hva gjør jeg ift fast vikariat stillingen da? Jeg har skrevet kontrakt. Og papirer er i boks. Vil jeg ha krav på å komme tilbake til jobben igjen som fast vikariat? Anonymkode: 2d5fd...757
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke fast, men har blitt fast vikariat på en jobb. Det vil også si at jeg har store muligheter for fast. Denne er en type jobb de alltid vil ansatte fra vikariat til fast siden det er kommunalt. Men er muligens gravid nå, hva gjør jeg ift fast vikariat stillingen da? Jeg har skrevet kontrakt. Og papirer er i boks. Vil jeg ha krav på å komme tilbake til jobben igjen som fast vikariat? Anonymkode: 2d5fd...757 Fast vikariat har du så lenge kontrakten gjelder. Anonymkode: 95334...373
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fast vikariat har du så lenge kontrakten gjelder. Anonymkode: 95334...373 Ok, så etter pernisjon, så er jeg tilbake i jobben? Anonymkode: 2d5fd...757
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så etter pernisjon, så er jeg tilbake i jobben? Anonymkode: 2d5fd...757 Vikariatet gjelder i den perioden du har signert for. Dersom kontrakten går ut mens du er i permisjon har du i utgangspunktet ikke jobb å gå tilbake til etterpå. Anonymkode: a00e8...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vikariatet gjelder i den perioden du har signert for. Dersom kontrakten går ut mens du er i permisjon har du i utgangspunktet ikke jobb å gå tilbake til etterpå. Anonymkode: a00e8...5b6 Jeg skulle få ny om et halvt år. Må nesten prøve å skjule magen da🙈🤡 typisk min flaks altså! Anonymkode: 2d5fd...757
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle få ny om et halvt år. Må nesten prøve å skjule magen da🙈🤡 typisk min flaks altså! Anonymkode: 2d5fd...757 Det er jo muligheter for at du får den faste stillingen selv om du skal ut i permisjon om 7-8 mnd. Det må du ta med arbeidsgiver. Anonymkode: a00e8...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #8 Skrevet 26. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er muligens gravid nå, Anonymkode: 2d5fd...757 Enten så er man gravid eller så er man ikke gravid. Kjøp en test i første omgang og prøv å stå i jobben så lenge som mulig så du tjener opp permisjonspenger. Kanskje du får fast stilling før du føder Anonymkode: 8a635...7ed 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #9 Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enten så er man gravid eller så er man ikke gravid. Kjøp en test i første omgang og prøv å stå i jobben så lenge som mulig så du tjener opp permisjonspenger. Kanskje du får fast stilling før du føder Anonymkode: 8a635...7ed Ja, vil de det? Få fast stilling rett før jeg går ut i permisjon? Får ta testen først.;) Anonymkode: 2d5fd...757
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #10 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, vil de det? Få fast stilling rett før jeg går ut i permisjon? Får ta testen først.;) Anonymkode: 2d5fd...757 De har ikke lov til å bruke imot deg at du er gravid. Det er alltid en risiko at fruktbare kvinner forsvinner uti perm. Menn også forøvrig. Deles stadig mer 50/50 på perm Anonymkode: 8a635...7ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå