Gå til innhold

Alternative metoder for å bli gravid

Gjest prøver

Anbefalte innlegg

Gjest prøver

Jeg har bakovervendt livmorhals, oprerert for muskelknute på livmoren, fjernet en halv eggstokk og var operert for endometriose. I tillegg har jeg gått på piller i 15 år. Altså har jeg ikke de mest gunstige forutsetninger for å bli gravid i en fei.

Jeg går hos homopat for noen andre greier og nevte for henne at vi planlegger å få barn og at jeg er en smule bekymret for hvordan dette vil gå. Hun ga meg noen tabletter som skal sette i gang eggløsningen fordi, som hun sa, kroppen "glemmer" hvordan den skal gjøre det her etter å ha blitt "lurt" av p-piller i så mange år. Hjelper ikke pillene skal hun gjøre noe fotsoneterapi som kanskje kan sette fart i sakene.

Jeg er nå veldig dpent på hvordan dette går om vi blir gravide fort eller ikke, håper tiltakene til homopaten virker og vi får en liten gullunge til neste sommer :)

Ville bare nevne muligheten innen alternativ medisin for andre prøvere. Det andre hun behendler meg for har fungert storartet etter år med vanlig medisin hos spesialister har feilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg på. Mamma er helhetsterapaut med bl.a fotsoneterapi. Hun har nettopp hjulpet en jente som lenge gikk og ikke ble gravid. :storfot: Det er jo selvfølgelig vanskelig å påvise om det var denne relasjonen som gjorde susen, men hun ble altså gravid etter første behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...