Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt dumpa av kjæresten. Vi ble sammen i slutten av juli/begynnelsen av august. Det gikk fort fra vi møttes til vi ble sammen. Vi har barn begge to, men de har ikke møttes. Jenteforhold. Hun var den som rusha forholdet fremover, vi var forelska, og nå har hun vært rar i tre uker. Hun føler alt følelsene har forandret seg. Det er derfor slutt. Føler meg lurt. Føler jeg har vært en rebound. Er beleilig person å kunne lene seg på. Jeg er knust, lei meg og forbanna. sliter med lav selvtillit og det å bli forlatt fra før av. Var helt sikker på at dette var den rette. 

Hvordan komme over det her? Hvordan unngå å sitte trist og lei meg hver dag? Eller trøstespise alt mulig? Og hvordan møte noen når man ikke er noen skjønnhet i utgangspunktet. 

Anonymkode: 6bdf8...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Du er en skjønnhet. Ingen, ikke deg selv en gang, får ta fra deg retten til å føle det. Slutt med negative tanker om deg selv.

2) Dere var sammen i veldig kort tid og følelsene henne dabbet raskt av. Ja, kanskje du var en rebound hvem vet, men vil du virkelig bruke tiden på noen som ikke verdsetter og respekterer deg?

3) Du hever hodet og skal fortelle deg selv hvor smart du er, hvor flink mor du er til dine barn, hvor generøs, snill, morsom, søt, vakker, kreativ, hyggelig, fantastisk og alle andre positive adjektiver andre bruker om deg - som du også må begynne å bruke om deg selv!!

Anonymkode: 557b7...ae2

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Du er en skjønnhet. Ingen, ikke deg selv en gang, får ta fra deg retten til å føle det. Slutt med negative tanker om deg selv.

2) Dere var sammen i veldig kort tid og følelsene henne dabbet raskt av. Ja, kanskje du var en rebound hvem vet, men vil du virkelig bruke tiden på noen som ikke verdsetter og respekterer deg?

3) Du hever hodet og skal fortelle deg selv hvor smart du er, hvor flink mor du er til dine barn, hvor generøs, snill, morsom, søt, vakker, kreativ, hyggelig, fantastisk og alle andre positive adjektiver andre bruker om deg - som du også må begynne å bruke om deg selv!!

Anonymkode: 557b7...ae2

Takk for fine ord. Jeg vil jo ikke ha noen som ikke vil ha meg, samtidig er det trist å være singel igjen. Stort sett vært singel i hele mitt voksne liv. Har fått et barn, men det var også et kort forhold, som tok slutt like etter fødsel. Var så sikker på at hun jeg har vært sammen med virkelig var den rette. Føler meg så lurt og behandla som dritt. 

Redd jeg ikke skal få meg kjæreste igjen. Er liksom evig singel og blir bare såra.

Anonymkode: 6bdf8...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...