AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Vi har vært sammen i litt over 1 år. Jeg sliter litt både med fysisk og psykisk sykdom, og i hverdagen er han verdens mest omsorgsfulle, men når vi skal ha sex går det hardt for seg. Vi har et aktivt sexliv, og det er ikke hver gang, men han foretrekker røff sex med kveling, spanking, slag i ansiktet og han sier at han synes det er sexy når jeg begynner å gråte. Han har _aldri_ lagt hånd på meg ellers, og er veldig forsiktig med hvordan han snakker til meg i hverdagen da jeg har kompleks ptsd og tåler dårlig at menn hever stemmen til meg. Skal sies at jeg også tenner på røff sex og bdsm, men lurer på om jeg liker det av litt feil grunner (selvskading) og synes kanskje det går litt vel langt noen ganger. Noen andre med samme tenningsmønster som kan forklare meg hva som appellerer ved å skade partner fysisk under akten, evt andre som selv liker å bli "straffet"? Anonymkode: 81502...230 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Deg igjen? Anonymkode: 22ddc...e04 1
Silva Pluvialis Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Dette er mishandling og seksuelt misbruk. Han skader deg, bryter deg ned og påfører deg enda flere traumer. Dette var forferdelig å lese. Ingen, absolutt ingen, skal bli behandlet sånn. Og det er IKKE din skyld. Jeg synes faktisk dette er så graverende at du bør kontakte politi og krisesenter. Mannen er farlig, og du trenger hjelp til å komme deg ut av forholdet før han bryter deg helt ned. Du er verdt så mye mer enn dette. Virkelig. Du fortjener ikke å bli behandlet dårlig. 💔 9
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i litt over 1 år. Jeg sliter litt både med fysisk og psykisk sykdom, og i hverdagen er han verdens mest omsorgsfulle, men når vi skal ha sex går det hardt for seg. Han typen din manipulerer omsorgen til deg og er langt ifra omsorgsfull... Jeg er verdens mest omsorgsfulle mann, jeg klarer ikke å være så egoistisk og slem, selv om så det har vært i et roleplay... Ikke la deg lure av falsk trygghet... 3
heletv Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 4 timer siden, Uatskillelig skrev: Dette er mishandling og seksuelt misbruk. Han skader deg, bryter deg ned og påfører deg enda flere traumer. Dette var forferdelig å lese. Ingen, absolutt ingen, skal bli behandlet sånn. Og det er IKKE din skyld. Jeg synes faktisk dette er så graverende at du bør kontakte politi og krisesenter. Mannen er farlig, og du trenger hjelp til å komme deg ut av forholdet før han bryter deg helt ned. Du er verdt så mye mer enn dette. Virkelig. Du fortjener ikke å bli behandlet dårlig. 💔 POLITI OG KRISESENTER?? Herremin, det var da veldig dramatisk. Hun skriver jo at hun også tenner på det, og det virker jo ikke utifra hva hun skriver at de har snakket ordentlg sammen om dette, siden hun spør oss. Det er jo utrolig mange mennesker som liker BDSM og lignende, de hører ikke hjemme i fengsel forde. Kjæresten min og meg er helt like, og vi har det helt supert. Det kan gå veldig røft for seg under sexakten med alt du forklarer her, men utenom er han verdens snilleste. Han tenner på dette og det gjør jeg også. Det er helt vanlig. Men TS, om du ikke liker det og tror du kan like det av feil grunner og vil slutte, så må du snakke med kjæresten din. Hvis han er en omsorgsfull fyr som du sier, vil han nok forstå og at dere finner en mellomting kanskje? Om han ikke forstår og ikke respekterer deg så å du jo heller revurdere hele forholdet, for da passer dere nok ikke sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 Men er BDSM og røff sex noe du har ytret at du liker fra starten av, eller tar han bare for seg? Hvordan reagerer du? Du sier du tenner på BDSM og røff sex, da er det vanskelig for din partner å forstå hva du egentlig ønsker. Han er ikke en tankeleser, så dette er noe du må snakke med ham om. Du må fortelle ham at du ikke føler deg trygg på den type sex. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: evt andre som selv liker å bli "straffet"? Du kan vel svare på det selv, hvorfor du tenner på å bli skadet. Jeg får et inntrykk av at du gjør seg selv til et offer, ved å delta i noe du tenner på, men som du snur på og mener det er noe galt med ham. Noen er mer sadistiske enn andre, og noen får utløp for det via sex. Det er ikke galt av ham å tenne på det. Alle har forskjellige preferanser. Det som er galt er om han ikke respekterer din grenser, om han ikke lytter og overkjører deg. Det er galt. Men sexen i seg selv er ikke det. Anonymkode: 2cde9...91b
Fioljenta Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 Smerte og glede aktiviserer de samme områdene i hjernen. De er begge knyttet til dopamin med direkte knytting til hjernens belønnelsessystem. Det er en av de kjemiske grunnene til å tenne på smerte. Psykologisk er det mange flere. Den som gir smerte, kan tenne på å ha makt og vise det. Men, selv om SM sex kan være fint og godt for en del av oss (og absurd for mange), så kan det være skikkelig skadelig. Hos meg ringer en haug med varsellamper i det du skriver. Særlig det med at du tror du liker det av feil grunner og at du synes det blir for mye iblant. I et SM forhold er det utrolig viktig at den som gir smerte, er oppmerksom og ikke blir revet med. Og at den som tar imot, stiller opp for seg selv og sier fra (og blir respektert). Sex skal aldri brukes som avstraffelse/selvskading på ordentlig. En del har brent seg her fordi de tenker at de fortjener å bli skadet. De får liksom litt utløp for at de ikke er «flinke nok» ellers i livet. Det bryter effektivt ned all form for selvtillit og selvrespekt. Og det blir ikke bedre av å fortsette. Så vær så snill: Si nei. Eller ta i det minste en pause til du eventuelt tenner på det av riktige årsaker. Hvis han ikke respekterer det, er han ikke verdig og har ikke den kontrollen som kreves. Det er i alle fall min mening. 7
SlemUlv Skrevet 26. oktober 2020 #8 Skrevet 26. oktober 2020 Vi driver med bdsm, og han tenner IKKE på å skade meg. Han tenner på gleden jeg får av det han gjør. Han går langt over grensene dine, du må jo stoppe ham! 5
myrfivel Skrevet 26. oktober 2020 #9 Skrevet 26. oktober 2020 Det må være gjensidig for at det skal være bra og trygg sex. Begge må samtykke til det som skal skje, og føler du deg ikke komfortabel med det bør ikke han heller føle seg komfortabel med det. Jeg tenner på å bli kvalt, spanket, lugget, han må gjerne slå og spytte meg i fjeset, men forskjellen her er at jeg liker det og vil ha det sånn, ikke hver gang, men jevnt over. Vi er enige om hvor grensene går og vil starter i det små hver gang og ser hvor det tar oss. Du må ta deg en ordentlig prat med fyren og fortelle ham hva dette gjør med deg, og du må sette tydelige grenser for hva du vil være med på. Kanskje veit du ikke enda hvor grensene dine går, men da må dere ta det rolig og forsiktig sånn at du og får en fin opplevelse, du skal ha muligheten til å si nei og avslutte når det blir for heftig. Er han en ordentlig fyr så respekterer han det til det fulle, hvis ikke - kom deg unna. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 26. oktober 2020 #10 Skrevet 26. oktober 2020 Dere må snakke sammen om dette og du må sette grenser. Dersom du ikke klarer å sette grenser eller han tråkker over grensene, kan ikke dere ha sex. Slik det er nå, er dette mishandling. Dere KAN snu dette siden du rapporterer at du også tenner på det. Dette forutsetter at dere er likeverdig når dere setter opp reglene for spillet. Ut fra HI er jeg skeptisk, men det kan være verd forsøket. Lykkes dere ikke, må du ut av forholdet!
Milky Skrevet 26. oktober 2020 #11 Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Jeg liker å bli «straffet» men IKKE skadet!!! Det er veldig veldig stor forskjell på de to tingene. Elsker hard sex, elsker når han tar styringen, kveler/ holder håret, slår på rumpa osv.. men det skal være «godt» vondt, ikke smertefullt. Men her i huset blir vi vel kåte av å «ha makten» og dominere den andre, ikke av å se den andre ha vondt. Man må sette grenser. Det at han blir kåt av å se deg gråte er bare ekkelt. SETT GRENSER! Endret 26. oktober 2020 av Badbunny 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #12 Skrevet 26. oktober 2020 6 timer siden, SlemUlv skrev: Vi driver med bdsm, og han tenner IKKE på å skade meg. Han tenner på gleden jeg får av det han gjør. Han går langt over grensene dine, du må jo stoppe ham! 👆👆👆One more time for the people in the back!👏👏👏 Anonymkode: 185f7...a5d 1
K.B. Skrevet 26. oktober 2020 #13 Skrevet 26. oktober 2020 Men kjære TS hvorfor har dere ikke en dialog om dette før dere har sex? Røff sex eller ei, dere må jo være enig om parameterne før dere har sex. Jeg sier ikke at sex skal detaljplanlegges, men hvis den ene parten ikke vil X og Y, ja så blir det jo ikke noe av.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #14 Skrevet 26. oktober 2020 Mannen har åpenbart en personlighetsforstyrrelse. Sånne er ikke noe å samle på. Anonymkode: 3ea4a...b07 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #15 Skrevet 26. oktober 2020 Takk for svar alle sammen Jeg innså at jeg må ta stå opp for meg selv og har pratet med ham om det i dag. Han tok det veldig fint, ble lei seg for at jeg ikke har sagt i fra før, unnskyldte seg for å ha blitt litt vel revet med, og at neste gang vi skal ha sex må vi ta det rolig slik at jeg får tid til å kjenne på egne følelser og hvordan jeg reagerer. -ts. Anonymkode: 81502...230 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå