Gå til innhold

Blir aldri våt under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir aldri våt under sex. Uansett hvor kåt jeg føler meg blir jeg ikke våt. Noen som vet hva dette kan skyldes? Eller opplever noen av dere det samme? Hva gjør dere da? Jeg går på p piller hvis det har noe å si

Anonymkode: d8495...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel! 😃

Skrevet

Har det samme problemet og lurer også på hva som gjør man ikke blir det. Blir kåt og tent men ikke skikkelig våt.  Går ikke på noe prevensjon. Er i 30-åra.

Anonymkode: 5f094...2eb

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig våt ved sex, men med p-piller blir jeg betydelig tørrere og noen ganger helt tørr, så hos meg påvirker pillen veldig.

Anonymkode: ca88a...450

Skrevet

Ppiller kan vel påvirke dette. Løsningen blir vel glidemiddel:)

Skrevet

Jeg hadde det slik en periode i livet. Vet ikke helt hvorfor, men at jeg stresset med det hjalp så definitivt ikke. Sikkert litt som at dersom menn stresser rundt om pikken skal stå eller ikke påvirker evnen til at den skal stå. Dess mer jeg tenkte på det dess tørrere ble jeg. 

Jeg tok bort presset ved det ved å bare bruke glidekrem hver gang, og etter en stund var problemet borte. 

Det kan sikkert være mange årsaker til dette, men vil bare anbefale å bruke glidekrem så sex iallefall ikke blir ubehagelig eller at dette medfører stress. Ubehag og stress rundt det hjelper så definitivt ikke. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...