Gå til innhold

Kle seg sexy utfordrende på jobb, Dyp kløft, bar mage, kort skjørt skinntights. Gjør du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er du opptatt av å bli tatt seriøst?

Anonymkode: 2e8aa...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber ikke som prostituert, så nei........

Anonymkode: 500f9...0d0

• Liker 27
Skrevet

Selvsagt gjør jeg ikke det. Kler meg ikke sånn på fritiden heller, så hvorfor skulle jeg ha gjort det på jobb ? 🤔

Anonymkode: d9e77...119

• Liker 22
Skrevet

Nei. Vil bli tatt seriøst på jobb.

Anonymkode: eecc4...67d

• Liker 7
Skrevet

Nei.

I hvilken type jobb skulle man kledd seg sånn?

Anonymkode: f10c6...d83

• Liker 5
Skrevet

Nei, på jobb kler jeg meg konsekvenst i praktisk klær, uten sminke og enkelte stelt hår. Lederstillinger for kun menn

Anonymkode: 758f9...26a

• Liker 2
Skrevet

Nei. Kler meg ganske klassisk og konservativt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, på jobb kler jeg meg konsekvenst i praktisk klær, uten sminke og enkelte stelt hår. Lederstillinger for kun menn

Anonymkode: 758f9...26a

At det var?

• Liker 12
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 38bf0...1b3

Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet, så ehh nei.  Myten om den sexy sykepleieren i uniform og kort skjørt  som bøyer seg framover er akkurat.....bare en myte 

Anonymkode: f27f3...9fb

• Liker 11
Skrevet

Er vel bare de som er ansatt på strippeklubb som gjør det?

• Liker 6
Skrevet

Absolutt ikke. Ser helst at jeg blir tatt seriøst på jobb. Kler meg helst klassisk og pent. Gjerne feminint, men vil heller vinne respekt på å være faglig dyktig fremfor utfordrende kledd. 

Skrevet

Nei 😅 vil bli tatt seriøst. Jobber i et mannsdominert yrke. Før tenkte jeg at jeg ikke kunne bruke sminke heller og måtte kle meg veldig kjønnsnøytralt. Nå kler jeg meg praktisk og går med maskara og concealer for å ikke se trøtt ut. Men utseendet er det siste jeg tenke på på jobb. 

Anonymkode: 1029a...ed8

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg liker å være påkledd. Har ikke behov for bekreftelse fra andre, og kvitter meg nå gradvis med tettsittende klær nå. Bare tull at vi må vise fram formene våre, om vi ikke vil det. Gleder meg til å bruke mer behagelige klær, som er lettere å bevege seg i. Finere er det også 🙂

Anonymkode: 787b6...e2c

Skrevet
18 minutter siden, Badbunny skrev:

Er vel bare de som er ansatt på strippeklubb som gjør det?

Eller cirkus akrobater. De viser jo rumpa til alle. Husker mamma alltid kommenterte det da vi var små. Huff 😂

Anonymkode: 787b6...e2c

• Liker 4
Skrevet

Nei, er tannlege, så jeg ser for meg at det ville vært et svært upraktisk arbeidsantrekk 😂, og jeg tror folk ville trodd de var med på «skjult kamera». Ja, er opptatt av å bli tatt seriøst.

Anonymkode: e8f17...213

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ha kortere skjørt om høsten med tett strømpebukse under, støvletter og en genser. Kløft har jeg ikke, og aldri bar mage. 

Jobber i en kreativ/kulturrettet bransje og folk har alt mulig på seg her. 

Anonymkode: 662c5...dc3

Skrevet

Nope, er lærer på ungdomsskolen...

Anonymkode: 5d0f7...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...