Gjest Ananas Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Sol fra skyfri himmel kalles finvær. Jeg vet nå ikke jeg. Fint vær er vær som lar meg gjøre det jeg vil, enten aktiviteten foregår inne eller ute. Sol og varme invaderer meg når jeg sitter inne med varme og skarpt lys. Bleh håper det kommer overskya vær snart. Vær er best når det varierer litt synes jeg :-)
Gjest Hel Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 Overskya vær er bare deprimerende. Jeg liker enten strålende sol eller tordenvær. Det er kos.
Arkana Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har heldigvis såpass god hukommelse at jeg fint vet hvordan gråvær er og klarer å nyte finvær selv om det har vart i flere uker.
LilleBille Skrevet 31. juli 2005 #5 Skrevet 31. juli 2005 Vel .. du kan få været vårt ... for her sprutregner det.
Kafka Skrevet 31. juli 2005 #7 Skrevet 31. juli 2005 Jeg tror kansje ikke det været i seg selv som bestemmer hvordan man til enhver tid føler det. Da tror jeg heller det handler om å være i harmoni med omgivelsene. I dag for eksempel, er det overskyet - og det kunne ikke passet meg bedre akkurat nå Jeg vet om et sitat hentet fra Bruce Lee av alle mennesker. 'Be water my friend' - men da kun på de dager som måtte tilsi at det skaper balanse mellom oss og, i dette tilfellet - været. Andre dager kan vi kansje prøve å være 'solstraaler' Harmoniske mennesker med andre ord
Gjest Sukkerert Skrevet 31. juli 2005 #8 Skrevet 31. juli 2005 Skal vi bytte? Her er himmelen grå og regnet pøser ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå