Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere til gaver i år og til hvem?

tenker flere trenger inspo den kommende tiden. 

legg gjerne med bilder og linker også!

Anonymkode: 47c72...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lager kalender med bilder av ungene til besteforeldrene og oldeforeldrene, svigermor får håndklær, og noe krydder eller liknende. Min mor og far får spekemat, kjøper noen fine gode ullsokker til min bestemor, og vin til bestemoren til mannen. Min søster får stæsj til kjøkkenet da de har pusset opp. Tantebarn på mannens side får lego. Tantebarn på min side får barneservise pluss en liten leke (baby). Barna våre får sparkesykler, pluss div småting de ønsker seg, mannen får sonoshøytaler. 

Anonymkode: e7622...d7d

Skrevet

Har foreløpig kjøpt ull-sett til to av barnebarna, gutt 9 og jente 4. I tillegg får jenta et kosedyr hun ønsker seg. Svigersønn skal få gavekort på vinmonopolet, datter får en lang ullgenser, dette er foreløpig da. Har flere barnebarn å kjøpe til og en sønn og svigerdatter. Pluss to søstre. Tantebarna som er voksne får noe hjemmestrikket, sokker, kluter eller hals/lue. 

Anonymkode: 59559...e2c

Skrevet

I år blir det mye bøker, både til voksne og barn. Mye fordi det er enkelt å kjøpe på nett og enkelt å bytte for mottakeren dersom det ikke skulle falle i smak. Ønsker å gå minst mulig i butikkene nå grunnet smittefare, så gjør unna det jeg kan på nettet. Jeg er en lesehest og da, og syns det er en super gave både å gi og få. Noen av de jeg kjøper (og ønsker meg selv) er siste til Beate Grimsrud, Karin Fossum, Lars Mytting og den nye boka om kongen. Til barn går det i Mamma Mø og de mysteriebøkene fra Jørn Lier Horst. 

Ellers har jeg gjort et par utrolig gode funn på finn.no, diverse ting som jeg vet mottaker vil ha bruk for og glede av men som ikke lenger er i produksjon. Blant annet en elektronisk bilderamme til en eldre tante som er langt fra datakyndig, men som elsker å se bilder av familie og venner. 

Andre familiemedlemmer får blant annet gode olivenoljer, krydder, vin eller juleøl. To venninner skal få håndsåpe fra Rituals, svindyrt til håndsåpe å være og utrolig luksus å få i gave! Planlegger også å gi vekk opplevelser, som middagsinvitasjon eller hjelp til husarbeid. 

Anonymkode: d2497...6f5

• Liker 1
Skrevet

Gavekurv til voksne vil inneholde: Vin, kaffe, øl, Ullsokker, snop,krydder, Osv.

Gavekurv til ungdommer: snop, gavesett med dusjsåper, lue, ullsokker, skjerf. Flaxlodd 

Anonymkode: 0af6a...6d9

• Liker 1
Skrevet

Datteren vår skal få et lekekjøkken, mannen min skal få sko og spill til Nintendo switch, moren min skal få te og søsteren skal få noe til hesten sin. Har ikke bestemt eksakt hvilke ting jeg skal kjøpe enda, kan legge inn linker senere når jeg faktisk vet hva jeg skal ha 😂

Anonymkode: df95a...839

Skrevet

Har kjøpt den nye boka til Stian Staysman, som bror og far skal få, resten aner jeg ikke enda

Anonymkode: 0cf8c...dc3

Skrevet

Mannen får hobby ting. 

Foreldre får kjøkkenutstyr. 

Søsken får treningsutstyr og pysj. 

Barna får klær. 

Resten: vet ikke ennå. 

Skrevet

Skal strikke lue til mamma og pappa. Har strikket til søsteren min allerede. 

Skrevet

Barna ønsker seg lego, andre barn vi skal gi til har foreldrene ønsket klær. Mannen min ønsker seg kjøkkenutstyr, jeg ønsker meg ny hodepute. 
Foreldrene mine og svigers blir svært glad for album for året som har gått med dem og oss (barnebarna spesielt) eller album av spesielle hendelser. Søsteren min ønsker seg øredobber, broren min ønsker seg noe fancy bilpleieprodukter. 
Til ellers av familie vi gir til går det mest i vin/mat/velvære produkter om ikke jeg får inn ønsker.

Anonymkode: bf1ce...914

Skrevet

Mutter'n: Ullundertøy fra meg, og jeg og brutter'n spleiser på gavekort hos frisør

Brutter'n: Skyt meg! Helt umulig å finne noe til han!

Venninne 1: Hjemmelaget adventskalender med en gave hver søndag i advent med en ekstra fin en på julaften

Venninne 2: Hun vanker her og vet jeg lager den over så... 🤐

Venninne 3: Koseklær som ikke er så stygge at hun ikke tør å åpne døra om det ringer på(hennes ord!)

Kompis 1: Film-effekt fra en film vi pleide å se i lag som barn

Kollega: Blomster muligens, hun har stilt opp en del for meg:)

Anonymkode: a421b...8d1

Skrevet

Mannen: Kapp-og gjærsag 

Sønnen vår: Brio togbane

Mamma: Hudpleie og sengetøy

Pappa: Bilpleieutstyr

Bror: Genser/lett jakke

Svigermor: Julekurv med god mat og drikke

Vennepar: Termoser og luksuskakao

Anonymkode: 61487...291

Skrevet

Er en del studenter i familien nå, de skal jeg strikke kjøkkenkluter til, også kan det hende de får noe mer ved siden av. Har strikka et par #sundaysocks til ei venninne som har blitt hekta på turliv og hengekøye, så slipper hun å fryse på beina. Ellers skal jeg kjøpe noe godt til alle hundene og kattene i familien. Vurderer å lage snurrelys til noen, meninger?

Skrevet

Jeg har kjøpt ullpledd til hans og mine søsken og deres partnere pluss en del andre familiemedlemmer. Alle nieser og nevøer får drikkeflasker av det litt dyrere slaget. Jeg kjøpte alt på en gang og fikk mengderabatt 😂

Venninnene mine får håndlagede kopper eller skåler. Hva mannens venner skal få overlater jeg til ham. Har bare igjen å kjøpe til mann og barn. Barna pleier å få de dyreste gavene, men vi har ikke bestemt oss for hva det skal bli. 

Skrevet

Tantebarna får alle ullundertøy i år. Mamma og pappa får en kurv med kaffe, stearinlys, spekemat og gavekort på kinobilletter. Bestemor får også kurv med kaffi, diverse syltetøy, ukeblad og stearinlys. Ene søsteren og mannen får gavekort fra plantasjen og andre søsteren får puslespill. 

Pleier ikke kjøpe gave til venninner. Vi pleier å heller bruke pengene på å møtes for å se en julekonsert og spise ute istedenfor. 

Anonymkode: f6a14...8a0

Skrevet

Mor; Rituals gavesett 

Far; Devold ull t shirt

søster 1; Ullundertøy 

søster 2;Kari Traa superundertøy ( kjempetilbud på XXL denne uken)

Bror 1; Parfyme

Bror 2; Ekstern hardisk

Svoger 1; Devold ull t -shirt

Svoger 2; Ullklær

Besteforeldre ; Gavesett dusjsåpe og sjokolader

Tanter/onkler; sjokolade

Fadderbarn1; pute med LED-lys og lysslynger som bytter farge med fjernkontroll.

Fadderbarn 2; Treningsklær

Fadderbarn 3; Parfyme

Fadderbarn 4; Klær fra WOW

Niese; Marrocan oil

Nevø; Nike genser

Kollegaer; Rituals dusjsåpe ( tilbud for tiden)

Mann; Gulating adventskalender + noe smått på juleaften

Barn 1; AirPods + klær

Barn; Barbieting

Anonymkode: 5b442...af2

Skrevet

Mamma: Fire Tassen eggeglass. Fire drikkebrikker med julemotiv. Kalender med bilde av niese. Siste er fellesgave til henne og pappa.

Pappa: Gant genser.

Søster: Guess clutch veske.

Tante: Kreativ fargelegging, fargepenner og truser. ( Siste ønsket hu seg :fnise: )

Niese: Kors smykke i gull. Rammet inn bilde av henne og oldefar som gikk bort i oktober. Willow tree figur som er henne og oldefar. 
Flere klær. Stort Unicorn egg og dansende lama bamse.

Venninne 1: 7.ende sans bok

Venninne 2: Pynt hun ønsker seg.

Kompis 1: Etterbarberingsvann. 

Kompis 2: Tyrkisk pepper flaske.

Hunden: Hundegodteri og julestrømpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...