AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 ikke ta meg feil, jeg er veldig glad i mannen min. men gud han kan gjøre meg forbanna noen ganger, og jeg trenger en utblåsing, en ekte klage tråd. (jeg trodde det bar en her på KG men jeg finner den ikke?) Vi skulle rydde og vaske hele huset i dag, siden vi får overnatting besøk i morgen. vi har enda ikke begynt, og klokken er jo 2030! Vi har snakket om denne dagen i 2 uker, og han sa han skulle "hjelpe" meg, noe som jeg sa nei til. "du skal ikke hjelpe meg, du skal være med!" han var enig og lovte han skulle være med i dag. så nå sitter jeg og venter sta, og nekter å begynne før han er med. Ikke har vi spist middag, og middagen våres i dag tar 2 timer å lage.. Han sitter og spiller på dataen, og jeg har prøvd og prøvd og få han med, og han kommer bare med jævlige "snart, skal bare..." Han har jobb i morgen tidlig og legger seg senest klokken 22. Jeg kjenner sinne bare stiger og stiger her. Jeg kommer til å ende opp med å måtte vaske hele jævla huset alene IGJEN! aggggggh Anonymkode: a29f5...369 1
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Omggg hater det der!! Får lyst til å knuse den forbanna datamaskinen hans. Menn blir helt dumme av spill. Ikke rydd før han blir med!! 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 En mann skal ikke vaske, det er dere kvinners jobb. Mannen skal slå plen, mekke på bilen, hente post og jobbe mens kvinnen skal være hjemme og lage middag. Anonymkode: 2132e...63e 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En mann skal ikke vaske, det er dere kvinners jobb. Mannen skal slå plen, mekke på bilen, hente post og jobbe mens kvinnen skal være hjemme og lage middag. Anonymkode: 2132e...63e Er du mann selv tilfeldigvis? Anonymkode: 064f0...bef 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du mann selv tilfeldigvis? Anonymkode: 064f0...bef Ikke ta det seriøst😅 Anonymkode: d776d...55c 1
000VF000 Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Når gjestene kommer sier du foran alle at det ikke har blitt vasket fordi mannen din ikke gadd å gjøre det. 2
Gjest Lille Potet Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 Vil du at vi alle skal klage på din mann? For en dust altså! 😅
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: En mann skal ikke vaske, det er dere kvinners jobb. Mannen skal slå plen, mekke på bilen, hente post og jobbe mens kvinnen skal være hjemme og lage middag. Anonymkode: 2132e...63e Gjesp! Anonymkode: 7ed5a...d89 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En mann skal ikke vaske, det er dere kvinners jobb. Mannen skal slå plen, mekke på bilen, hente post og jobbe mens kvinnen skal være hjemme og lage middag. Anonymkode: 2132e...63e Du høres ut som en god muslim! Anonymkode: 741ac...384 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du mann selv tilfeldigvis? Anonymkode: 064f0...bef Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjesp! Anonymkode: 7ed5a...d89 Ikke la den brukeren få avspore tråden. Ignorer. Anonymkode: 81325...cbd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Haha! Sånn har jeg også det... ...med 10 åringen min! Anonymkode: 4e0c5...508 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 Mannen min svinser rundt og har alltid noe han må ordne, bade, dusje, gå på do, klippe plen, dra i butikken. Helt normale ting altså. Men ideene kommer så plutselig, alltid i sammenheng der jeg øyner et vindu for at han kan ta seg av datteren vår så jeg får tatt klesvask eller spist eller lignende nødvendige ting. Han kan ta seg et bad, og lover meg et bad senere, men senere så er det plutselig ikke tid fordi da skal han lage middag og da må jeg være der fordi det blir for mye å lage mat med datteren vår rundt bena. Jeg føler han unngår tid med datteren vår fordi han synes det er slitsomt. Og hvis jeg tar fra han den kontrollen fordi jeg MÅ på do så hugger han til med et eller annet så det blir anspent stemning. Ikke direkte irriterende men. Han sier han ikke mener noe med det og forvarer sin sak. Jeg er ikke likedan tilbake, jeg vil bruke tid med datteren vår men noen ganger må jeg gjøre ting jeg også. Får enkelte dager pressa inn en dusj mellom -etter arbeidstid- og middag. Anonymkode: d776d...55c 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #13 Skrevet 25. oktober 2020 Når skal dere kvinner lære at menn ikke bryr seg om vasking like mye som dere? Anonymkode: 84521...fed 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #14 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg er kronisk syk og har til tider vondt for å gå . Mannfolket har lovet skjerpings og gull og grønne skoger , å hjelpe til mer i huset. Orker ikke ha han som et needy ekstra barn , da er det ikke vits å være i et forhold. Kidsa rasere stua og skriker og hyler, og nekter å legge seg. Har spurt 3 ganger om han kan hjelpe fordi jeg har smerter, men han svarer mhm imens han har trynet langt inni pc'en. Nå stakk jeg til skogs og ser når jeg gidder å gå inn igjen. Anonymkode: b8aea...310 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #15 Skrevet 25. oktober 2020 Åh, dette var akkurat det jeg trengte i dag! Har vært frustrert over mannen i lang tid. Forsøker å ta det opp, men null selvinnsikt. Så har sluttet å si noe, jeg går i stedet og surmuler for meg selv. Ting går så treigt, jeg må mase på han hele tiden. Han tar aldri initiativ, selv om kveldsmaten til ungene starter ca til samme tid hver kveld blir det ikke laget mat før jeg gjør det selv eller påpeker det eks antall ganger. Ikke kommer han på å pusse tennene til ungene heller. Rydde underveis er umulig. Enten stor-rydding eller ingenting. Resultatet er at huset ikke ser ut med mindre jeg tar tak. Kan selvfølgelig ikke gjøre flere ting på en gang heller. Hvis han lager mat må det røres i grytene konstant, kan ikke gjøre noe innimellom som å rydde kjøkkenet, dekke bord, kutte salat el. Ei helle rydde på plass matvarene han har brukt eller søppelet. Utrolig nok er dette samme mann som har stålkontroll på jobb. Ender opp med lederjobb i alle firmane han har jobbet i fordi han tar initiativ og er nytenkende. Spør han om utstyr på jobben og han vet hvor alt er. Be han finne noe i huset, det er tydeligvis helt umulig 🤷🏻♀️ Anonymkode: 167c1...a1b 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #16 Skrevet 25. oktober 2020 Hva med å kreve at han skal bidra? Nytter ikke å være i martyrrollen hvis man ikke aktivt prøver å gjøre noe med det. Anonymkode: 68e11...f05
Hr. Aktiv Skrevet 25. oktober 2020 #17 Skrevet 25. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke ta meg feil, jeg er veldig glad i mannen min. men gud han kan gjøre meg forbanna noen ganger, og jeg trenger en utblåsing, en ekte klage tråd. (jeg trodde det bar en her på KG men jeg finner den ikke?) Vi skulle rydde og vaske hele huset i dag, siden vi får overnatting besøk i morgen. vi har enda ikke begynt, og klokken er jo 2030! Vi har snakket om denne dagen i 2 uker, og han sa han skulle "hjelpe" meg, noe som jeg sa nei til. "du skal ikke hjelpe meg, du skal være med!" han var enig og lovte han skulle være med i dag. så nå sitter jeg og venter sta, og nekter å begynne før han er med. Ikke har vi spist middag, og middagen våres i dag tar 2 timer å lage.. Han sitter og spiller på dataen, og jeg har prøvd og prøvd og få han med, og han kommer bare med jævlige "snart, skal bare..." Han har jobb i morgen tidlig og legger seg senest klokken 22. Jeg kjenner sinne bare stiger og stiger her. Jeg kommer til å ende opp med å måtte vaske hele jævla huset alene IGJEN! aggggggh Anonymkode: a29f5...369 41 minutter siden, Badbunny skrev: Omggg hater det der!! Får lyst til å knuse den forbanna datamaskinen hans. Menn blir helt dumme av spill. Ikke rydd før han blir med!! Er det ikke bedre å flytte? Det finnes jo menn som går ledige.
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #18 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Er det ikke bedre å flytte? Det finnes jo menn som går ledige. Hahaha nei.. det var da dramatisk. Har en fantastisk mann, men som alle andre er han ikke perfekt. Masse ting han gjør som plager meg. Akkurat som jeg sikkert gjør masse han irriterer seg over. Men så velger vi å godta hverandre.. men må være lov å klage litt også da🤪 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #19 Skrevet 25. oktober 2020 59 minutter siden, Badbunny skrev: Omggg hater det der!! Får lyst til å knuse den forbanna datamaskinen hans. Menn blir helt dumme av spill. Ikke rydd før han blir med!! Snakker du med deg selv? 🤣 Anonymkode: a2b62...a85
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker du med deg selv? 🤣 Anonymkode: a2b62...a85 Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå