AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Så irritert på meg selv! Kostholdet begynte skli ut i sommer. Ikke hver dag eller hele tiden. Men har på 3 mnd. gått opp 2- 3 kilo. Jeg som nettopp hadde gått ned 15 kilo, har lagt på meg igjen! Nå må jeg snu skuta før kiloene setter seg for godt igjen, å det kommer på flere. Vet jo så godt hva som skal til. Flere her som har vært mitt slepphendte siste del eller etter endt slankekur? Hvordan klarte du hente deg inn igjen? Var så og si i mål. Hadde et ønske om kanskje 2- 3 kilo til ned. Anonymkode: 4956d...828 1
Yoshi1987 Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Sånn jeg har forstått det er det veldig vanlig å gå opp 2-3 kilo fordi kroppen stabiliserer seg etter vekttap. Meld deg inn i "Vi som skal ned i vekt før julen 2020" da vel, så kanskje du får motivasjonen tilbake 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så irritert på meg selv! Kostholdet begynte skli ut i sommer. Ikke hver dag eller hele tiden. Men har på 3 mnd. gått opp 2- 3 kilo. Jeg som nettopp hadde gått ned 15 kilo, har lagt på meg igjen! Nå må jeg snu skuta før kiloene setter seg for godt igjen, å det kommer på flere. Vet jo så godt hva som skal til. Flere her som har vært mitt slepphendte siste del eller etter endt slankekur? Hvordan klarte du hente deg inn igjen? Var så og si i mål. Hadde et ønske om kanskje 2- 3 kilo til ned. Anonymkode: 4956d...828 har det også sånn....gikk opp fra 73 til 81 fra mars til juli. er nå 75. Klarte det med å kutte sukker....har spist potetgull lørdagene,men ingenting med sukker. Meeeeen denne helga var det full sprekk, spiste to store sjokoladeplater...det var veldig godt,men ikke en god følelse idag. Nå må jeg bare kutte sukker helt igjen....klarer ikke bare å ta en bit. Så mitt råd er å kutte sukker. Anonymkode: bbab3...803 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: har det også sånn....gikk opp fra 73 til 81 fra mars til juli. er nå 75. Klarte det med å kutte sukker....har spist potetgull lørdagene,men ingenting med sukker. Meeeeen denne helga var det full sprekk, spiste to store sjokoladeplater...det var veldig godt,men ikke en god følelse idag. Nå må jeg bare kutte sukker helt igjen....klarer ikke bare å ta en bit. Så mitt råd er å kutte sukker. Anonymkode: bbab3...803 Kjempebra råd Anonymkode: b56af...ea7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: klarer ikke bare å ta en bit Slik er jeg også. Klarer det bare ikke. Og det resulterer i at jeg får opp noen kg når jeg spiser sukker. Men har det mye bedre uten. Så kutter jeg det ut og går ned i vekt. Anonymkode: 33f94...441
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Samme situasjon for meg. 5 kg opp siden i sommer. Jeg faster, teller kalorier og trener mer. Begynte nylig på en medisin som gir redusert matlyst. Merker nedgang allerede på kort tid. Anonymkode: e9184...62d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 På 26.10.2020 den 9.37, AnonymBruker skrev: har det også sånn....gikk opp fra 73 til 81 fra mars til juli. er nå 75. Klarte det med å kutte sukker....har spist potetgull lørdagene,men ingenting med sukker. Meeeeen denne helga var det full sprekk, spiste to store sjokoladeplater...det var veldig godt,men ikke en god følelse idag. Nå må jeg bare kutte sukker helt igjen....klarer ikke bare å ta en bit. Så mitt råd er å kutte sukker. Anonymkode: bbab3...803 Mitt råd er å unngå å kjøpe store sjokoladeplater, men heller mindre sjokolader. Eller mindre mengde smågodt hvis det er det som er greia. Jeg tillater meg både søtt og snacks, men kjøper ikke mer en jeg har "lov" å spise. Anonymkode: 3c932...b69 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 På 29.10.2020 den 16.51, AnonymBruker skrev: Samme situasjon for meg. 5 kg opp siden i sommer. Jeg faster, teller kalorier og trener mer. Begynte nylig på en medisin som gir redusert matlyst. Merker nedgang allerede på kort tid. Anonymkode: e9184...62d Hvordan medisin ? Anonymkode: a51f9...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå