Gå til innhold

For prippen som ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som meg som tenker at de hadde for lite sex i 20-årene? Man skulle liksom ha så høy moral og ikke ligge rundt. Nå er jeg 40, feit og ferdig, og mennene er stort sett det samme. Jeg skulle ønske jeg hadde eksperimentert mer, hatt flere ff og hatt skikkelig digg sex mens jeg var attraktiv og hadde draget. Nå kan jeg bare angre og tenke på all moroa jeg har gått glipp av. 

Anonymkode: 06f0c...027

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var bare sjenert, og ødela for meg selv. Det er liksom ikke et valg jeg kan angre på,  men likevel jævlig irriterende å tenke på alle tapte år. 

Anonymkode: f1494...d5d

• Liker 1
Skrevet

Samfunnet dømmer deg uansett, om du har ligget med mange eller ikke :closedeyes:

Anonymkode: 807a3...ab8

Skrevet

Hadde du blitt mer fornøyd om du hadde ligget med flere som ungdom? 

Trist at du ser på sexlivet ditt som ferdig når du kun er 40 år.  Er det ikke da sexen liksom skal være så bra?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som meg som tenker at de hadde for lite sex i 20-årene? Man skulle liksom ha så høy moral og ikke ligge rundt. Nå er jeg 40, feit og ferdig, og mennene er stort sett det samme. Jeg skulle ønske jeg hadde eksperimentert mer, hatt flere ff og hatt skikkelig digg sex mens jeg var attraktiv og hadde draget. Nå kan jeg bare angre og tenke på all moroa jeg har gått glipp av. 

Har du egentlig gått glipp av noe??

Skrevet

Hva er så morro med å bli penetrert av skitne peniser. Sett heller pris på at du ikke har fått livet ødelagt av peniser.

Anonymkode: 26a6c...f37

Gjest Storebror
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan ha all sexen du ønsker. Om 20 år lager du kanskje en ny tråd på Kvinneguiden om hvordan du angrer å at du ikke hadde mer sex i 40-årene. 

Får håpe du velger å leve livet du ønsker mens du fortsatt har sjansen.  Du vet aldri når du blir alvorlig syk eller i verste fall dør. 

Skrevet

For noe forbaska piss-preik! Du er da ikke «feit og ferdig» bare fordi du har rundet 40 😂 For mange er det nå moroa starter! Tipper det er noe av den samme «prippenheten» som holdt deg igjen som 20-åring, som fortsatt holder deg igjen. Blir som en unnskyldning. 

Er dessuten aldri for sent å få tilbake formen 😛 Har ei nabo i 50-åra som er blitt helt rådeilig på under ett år. Så deilig at selv unggutter sikler på’a!

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg 40,

Når man runder førti er man mer moden, fri og har tid og trygghet til å nyte. Du har vokst ut av 20-årenes prippenhet.

Det er bare å kaste seg ut i det og nyte, du er slettes ikke ferdig!

Skrevet

Jeg føler på det samme og er bare 29 enda.

Anonymkode: 4ed8f...899

Skrevet

Du er ikke for gammel for å få et fantastisk sexliv nå!! Med rette partner. Vet om flere som aldri har hatt så bra sex som når de skilte seg og slapp seg løs med andre menn. Ikke vær så negativ:))

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...