Gå til innhold

Jeg blir kåt av å betale regningene hennes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som tenner på å betale regningene til samboer. Som regel får jeg ikke anledning til å gjøre dette, fordi de fleste av hennes faste regninger er autotrekk inne på hennes konto, som jeg nå ikke har tilgang til. Men hun får fremdeles noen papirfakturaer nå og da, og jeg fikk nasket til meg disse for ikke så lenge siden, bla. en bokklubbregning og regning for oljeskift på bilen hennes pålydende 2 000 kr. Det er de litt større regningene som gir størst seksuell tenning, en puslete faktura på 98 kr. gir ikke så mye tilfredsstillelse å betale. Min store drøm hadde vært å betale en regning på over 50k, men da kommer vi opp i såpass store summer at det velter mitt månedlige budsjett fullstendig, så det er dessverre ikke realistisk, samt at slike regninger ikke er så vanlige. Mitt spørsmål er om det er noen andre som har denne seksuelle dragningen? Har ikke hørt om noen andre som blir kåt av å betale regningene til samboer/kjæreste/ektefelle.

Anonymkode: 9c3eb...239

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I wish at min partner ble kåt av det😂😂😂 haha neida men seriøst. Har aldri hørt om dette før. 

• Liker 16
Skrevet

Mannen min er et økonomisk rotehue, og jeg blir skikkelig tent når det kommer brev til ham fra inkassoselskaper, namsfogden, politiet osv, og kan betale dem for ham. :)

Anonymkode: 2e514...1f9

• Liker 4
Skrevet

Alle kvinner sin drøm dette da. Haha hva faen

Anonymkode: 618eb...c44

• Liker 4
Skrevet

Du kan få mange regninger av meg.. 

Anonymkode: ac608...fcc

• Liker 7
Skrevet

Har hørt om det, hvor finner jeg en sånn mann??😂😂😂

Anonymkode: 776eb...17f

• Liker 3
Skrevet (endret)

det lurer jeg og på^ 

evt hvordan få mannen til å tenne på det🤪

Endret av Badbunny
Skrevet

Skal vi bli sammen? 

Anonymkode: bf8a7...aa6

Skrevet

Hvis du finner ei dame som har dårlig og rotete økonomi, kan du jo være tent og kåt absolutt hele tiden...

• Liker 2
Skrevet

Aldri hørt om.... Men du kan få en regning av meg på 25000kr:D

Anonymkode: 787ba...577

Skrevet

Du kan få regningene mine og 🙂 

Anonymkode: 93986...83d

Skrevet

Skulle ønske damer var like villige til å gi bort trusene sine som regninger.

Anonymkode: 963a0...7ec

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann som tenner på å betale regningene til samboer. Som regel får jeg ikke anledning til å gjøre dette, fordi de fleste av hennes faste regninger er autotrekk inne på hennes konto, som jeg nå ikke har tilgang til. Men hun får fremdeles noen papirfakturaer nå og da, og jeg fikk nasket til meg disse for ikke så lenge siden, bla. en bokklubbregning og regning for oljeskift på bilen hennes pålydende 2 000 kr. Det er de litt større regningene som gir størst seksuell tenning, en puslete faktura på 98 kr. gir ikke så mye tilfredsstillelse å betale. Min store drøm hadde vært å betale en regning på over 50k, men da kommer vi opp i såpass store summer at det velter mitt månedlige budsjett fullstendig, så det er dessverre ikke realistisk, samt at slike regninger ikke er så vanlige. Mitt spørsmål er om det er noen andre som har denne seksuelle dragningen? Har ikke hørt om noen andre som blir kåt av å betale regningene til samboer/kjæreste/ektefelle.

Anonymkode: 9c3eb...239

NRK hadde en episode i en podkast som het : blakk meg kåt

Ikke helt min greie, men vet om flere som reagerer slik på andres regninger

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske damer var like villige til å gi bort trusene sine som regninger.

Anonymkode: 963a0...7ec

Selger mine jeg:D 

Anonymkode: 787ba...577

Skrevet

Sånn har jeg det også.

Ingenting får meg til å føle meg mer som en mann enn å ta hånd om min hjemmeværende kone.

Anonymkode: 89aa3...511

Skrevet

Vil du betale skolepengene mine? De er på hele, deilige, 60.000 kr 😇😂

Anonymkode: 31740...35c

Skrevet

Kan godt betale mine også hvis du vil ;) 

Anonymkode: 6e860...e9b

Skrevet

Det er jo en måte å ha økonomisk kontroll på henne...føler du deg litt ynkelig egentlig, hadde du likt å ha ei som er fullstendig prisgitt deg og pengene dine? 

Anonymkode: fb2a1...0b9

Skrevet

Du kunne ikke ha vært sammen med en millionær skjønner jeg 🤣

Anonymkode: 6b4a5...af5

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er et økonomisk rotehue, og jeg blir skikkelig tent når det kommer brev til ham fra inkassoselskaper, namsfogden, politiet osv, og kan betale dem for ham. :)

Anonymkode: 2e514...1f9

Ironi?

Anonymkode: 30fa5...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...