Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe Nintendo switch i julegave til datteren min. Burde jeg kjøpe den så fort som mulig slik at den ikke blir utsolgt før jul, eller lønner det seg å vente på et kupp på black friday? 

Anonymkode: 1c5c1...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å vite. Nå har det vært mye utsolgt situasjoner av Switch pga Covid-19, men det ser jo ut som lagrene er fylt opp. 

Anonymkode: ff6f3...c6e

• Liker 2
Skrevet

Kjøper ikke noe før black friday nå. Har lagd bokmerker på ting som skal handles inn. Dobbeltsjekker med prisjakt og prisguiden 

Anonymkode: 1aaa4...e13

Skrevet
1 time siden, Sunnys skrev:

Når er black friday? 

Google it

Skrevet

Jeg tenker at om man vet man skal ha noe, du skal uansett kjøpe det. Så skader det ikke å vente til black friday. Men om du er redd for at det blir utsolgt, og du ikke bryr der om de hundrelappene du kan spare, så er det bare å kjøre på nå med en gang. 

Anonymkode: 6ecba...cb6

Skrevet
2 hours ago, Sunnys said:

Når er black friday? 

27 November

Anonymkode: c23d5...ea5

Skrevet

Jeg skal kjøpe til meg selv, å jeg venter til black friday. Man er jo aldri garantert at det man vil kjøpe kommer på tilbud, men hvorfor ikke vente en mnd bare for å se 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 6bda3...0e6

Skrevet

Er ikke det sånt som aldri kommer på salg? Det er noe folk kjøper uansett .  DnB MasterCard hadde nettopp 20% på power, da kunne man jo spart litt på det. Hadde heller satses på noe sånt eller brukt. 

Anonymkode: 3898e...075

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Google it

Voksent svar da gitt 😊

Anonymkode: b4203...02d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Voksent svar da gitt 😊

Anonymkode: b4203...02d

Ja, det er det nye standardsvaret til kg, sånn utenom Dump!

Anonymkode: 6d5c5...d81

Skrevet

Men vil det arrangeres Black Friday overhodet i vanlige butikker i år da, med korona og det hele? Det blir vel bare Black Friday på nettbutikker, gjetter jeg på.

Anonymkode: c684e...838

• Liker 1
Skrevet

Ser nå forresten at power har kampanje der du får Switch + nslabovarkit for 3990. 

Skrevet

Kjøp nå snart, spar på kvitteringen og se om du evt får den billigere på black friday. Får du tak i den billigere kan du bytte den til ordinær pris. 

Anonymkode: f971a...b8c

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men vil det arrangeres Black Friday overhodet i vanlige butikker i år da, med korona og det hele? Det blir vel bare Black Friday på nettbutikker, gjetter jeg på.

Anonymkode: c684e...838

Man kan kjøpe switch på nett. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser nå forresten at power har kampanje der du får Switch + nslabovarkit for 3990. 

Hva er nslabovarkit?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det sånt som aldri kommer på salg? Det er noe folk kjøper uansett .  DnB MasterCard hadde nettopp 20% på power, da kunne man jo spart litt på det. Hadde heller satses på noe sånt eller brukt. 

Anonymkode: 3898e...075

Tar ikke sjansen på sånt brukt. Skal så lite til før det er en skade/feil. Ingen å klage til da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...