Gå til innhold

Digg å selge unna barneklær og utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna har så mye klær og utstyr de har vokst i fra. Litt vemodig å kvitte seg med dyre fine klær og utstyr.. men i dag la jeg ut mye for salg.. og har fått solgt for nesten 3000 kr.. får heller ikke lønn før neste uke, så dette kom veldig godt med 🙏🏼 
Utrolig godt å sortere ut og kvitte seg med ting. Plutselig har vi bedre plass i skapene 

Anonymkode: 43839...8a1

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære dagbok....

Anonymkode: 1df24...6e9

• Liker 10
Skrevet

Er enig! Elsker å få vekk ting, skal aldri ha flere barn! 

Anonymkode: 404ee...13b

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig! Elsker å få vekk ting, skal aldri ha flere barn! 

Anonymkode: 404ee...13b

Veldig godt. Men det fylles jo opp igjen 😅

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære dagbok....

Anonymkode: 1df24...6e9

Lite å drive med? Gjør noe fornuftig istedefor å være troll på KG 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også det er utrooolig godt å få solgt ting. Ekstra tilfredsstillende når man faktisk får solgt det, og ikke bare må kaste/gi vekk. 

Kjempedeilig å få spesielt store ting, som lekegrind og sånt, ut av huset.. Babygym, babynest, lekematter, ah, så godt å få det ut.. 

Anonymkode: 0c38b...15b

• Liker 3
Skrevet

Jeg gir bort istedet for å selge. Føles enda bedre☺️

Anonymkode: a6e93...a43

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier også å selge fremfor å gi bort. Får litt dårlig samvittighet av og til fordi noen forventer å arve. Samtidig er det mye mer lønnsomt og jeg har brukt en god del penger på klær/utstyr opp gjennom. Da er det godt å få litt tilbake. Pengene går inn på barnas sparekonto 

Anonymkode: bbf18...8fc

Skrevet

Hva solgte du siden du fikk inn hele 3000,- kr? 🤔

Jeg syntes det er litt vemodig å selge unna babyutstyr. Klær har jeg ikke solgt noe av enda. 

Anonymkode: 3a618...35e

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg pleier også å selge fremfor å gi bort. Får litt dårlig samvittighet av og til fordi noen forventer å arve. Samtidig er det mye mer lønnsomt og jeg har brukt en god del penger på klær/utstyr opp gjennom. Da er det godt å få litt tilbake. Pengene går inn på barnas sparekonto 

Anonymkode: bbf18...8fc

Hvis det hjelper så er dere som selger gull verdt for oss som ikke har noen å arve av og er avhengig av å kjøpe brukt pga økonomi. :)

Anonymkode: d6d64...d71

• Liker 4
Skrevet

Nydelig!😊 Bra å gi bort eller selge, vi slipper overforbruk. 

Vi skal flytte snart, og da skal vi kaste eller selge kjempemasse, jeg gleder meg 😍

Anonymkode: 59bbf...d71

Skrevet

Enig! Vi gir bort det meste, da. Men har mange sekker på loftet ennå. Barna har yngre søskenbarn, som jeg så for meg skulle få arve det meste. Men min søster er så nøye på arveklær... Hun ønsker ikke å motta en sekk med klær, men spør f.eks. om vi har en ytterdress i størrelse 98, eller lignende, med jevne mellomrom. Da må jeg opp og lete, og rote i tøyet. Jeg vil ikke være en gratisbutikk for enkelte plagg som blir etterspurt i ny og ne. Da går heller klærne i sekker til Aktive barn, eller hva de innsamlingspunktene heter. Så får min søster heller skaffe seg enkeltplaggene hun leter etter på annet vis.

Anonymkode: 0a4fa...396

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig! Vi gir bort det meste, da. Men har mange sekker på loftet ennå. Barna har yngre søskenbarn, som jeg så for meg skulle få arve det meste. Men min søster er så nøye på arveklær... Hun ønsker ikke å motta en sekk med klær, men spør f.eks. om vi har en ytterdress i størrelse 98, eller lignende, med jevne mellomrom. Da må jeg opp og lete, og rote i tøyet. Jeg vil ikke være en gratisbutikk for enkelte plagg som blir etterspurt i ny og ne. Da går heller klærne i sekker til Aktive barn, eller hva de innsamlingspunktene heter. Så får min søster heller skaffe seg enkeltplaggene hun leter etter på annet vis.

Anonymkode: 0a4fa...396

Da hadde jeg bare gitt henne hele sekken, og sagt at enten så tar hun alt, eller så gir jeg alt til uff.. Jeg hadde aldri giddet å fungere som "klesfinner" for henne.. Vi har fått flere kasser fra min søster, og så går vi gjennom og plukker det vi vil ha, resten har vi uffet. 

Anonymkode: 0c38b...15b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...